مهمترین اخبار قضایی و انتظامی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - ایرنا - کشف قتل و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در شهرستان فرخشهر ، کشف چوب قاچاق و بازداشت فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی از مهمترین خبرهای حوزه قضایی و انتظامی چهارمحال و بختیاری در روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه است.

به گزارش ایرنا از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی شهرکرد اعلام کرد: در پی وقوع یک فقره قتل که به علت اختلاف‌های خانوادگی در شهر فرخشهر به وقوع پیوسته بود، موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ علی تابش‌فرد افزود: مأموران با کار اطلاعاتی، هویت قاتل را کمتر از یک ساعت شناسایی و با بررسی صحنه جرم، جمع‌آوری ادله و اقدامات فنی و تخصصی طی یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضایی او در مخفی‌گاه خود دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد با بیان این که شهروندان برای احقاق حق خود از دیگران به جای استفاده از خشونت و شیوه‌های غیر قانونی، به مراجع قضایی مراجعه کنند تا شاهد اتفاق‌های ناگوار نباشیم، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد می‌کند.

کشف ۶۱۰ کیلوگرم چوب قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان اعلام کرد: ۶۱۰ کیلوگرم چوب قاچاق، فرآورده‌های جنگلی و زغال در این شهرستان کشف و سه متهم دستگیر شد.

سرهنگ امیر انتظامی‌نیا افزود: بنا به گزارش‌های واصله ماموران منابع طبیعی مبنی بر قاچاق چوب جنگلی و زغال از سوی افرادی به هویت‌های معلوم عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان با کسب دستور مقام قضایی به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

وی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف پنج میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا اعلام کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی این شهرستان حین گشت‌زنی در یکی از جاده‌ها به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و برای بررسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ عبدالله مرادی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۲ هزارو ۱۸۱ ثوب البسه ورزشی قاچاق و چندین باک سوخت جاساز که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف را پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

مرادی گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

بازداشت فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد، بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم مهم و خاص گفت: به همت سازمان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی استان بازداشت و با صدور قرار متناسب، بازداشت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha