۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85384762
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

ری، ایستگاه پایانی قاچاقچیان ۵۰ میلیاردی 

۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲
کد خبر: 85384762
ری، ایستگاه پایانی قاچاقچیان ۵۰ میلیاردی 

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۵۰ میلیاردریال لوازم آشپزخانه قاچاق از یک خودروی ترانزیتی خبر داد و گفت: در این راستا ۵۲۵ کارتن اموال قاچاق کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل کالای قاچاق با یک دستگاه خودروی کامیون ترانزیتی توسط قاچاقچیان اموال و کالاهای قاچاق، دستگیری متهمان و توقیف خودرو در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی به هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری مسیر های مواصلاتی شهرستان ری، خودروی کامیون ترانزیتی که از شهرهای جنوبی کشور به مقصد تهران درحال حرکت بود شناسایی شده و به راننده دستور توقف داده شد.

وی افزود: با توقف خودرو، محموله آن مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن مشخص شد ۵۲۵ کارتن انواع لوازم آشپزخانه قاچاق در قسمت بار خودرو جاسازی شده است.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: از آنجا که مشخصات بار مذکور با بارنامه و اسناد ترانزیتی مغایرت داشت، ماموران راننده به مقر انتظامی منتقل و تحت بازجویی قرار دادند که در نتیجه متهم به جرم خود مبنی بر قاچاق کالا اعتراف و به همراه شاگردش برای تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی، ارزش اموال مکشوفه را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

این مسئول یادآور شد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا همه تلاش خود را به کار بسته، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha