۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85273114
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در باقرشهر کشف شد

۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبر: 85273114
۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در باقرشهر کشف شد

شهر ری - ایرنا - فرمانده انتظامی ری از توقیف سه دستگاه خودروی باری و کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در محدوده باقرشهر این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" روز شنبه در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاق کالا، اقدام به کنترل خیابان شهید رجایی و اتوبان شهید هاشمی کردند که حین پایش خودروهای عبوری به سه دستگاه خودروی باری خاور و نیسان مشکوک می شوند.

توقیف کالای قاچاق۳۰میلیارد ریالی درباقرشهر/دستگیری سارقان جاده تهران- قم

وی با اشاره به توقف خودرو ها و نداشتن سند یا مدارک قانونی گفت: پلیس در بررسی از این خودروها انواع مواد شیمیایی صنعتی، پارچه و اقلام ایمنی صنعتی قاچاق کشف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را حدوداً ۳۰ میلیارد ریال اعلام کردند، بیان داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: پلیس برای رونق اقتصادی تمام تلاش خود را برای برخورد قاطعانه با کالای قاچاق خواهد کرد.

دستگیری سارقان جاده قدیم"تهران- قم"

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق و کشف پنج پرونده سرقت خبر داد که در محور قدیم "تهران- قم" اقدام به سرقت علائم راهداری و کارخانه های کنار جاده می کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ طرهانی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت علائم راهنمایی و رانندگی و راهداری و همچنین سرقت سیم و کابل و تجهیزات صنعتی از کارخانجات نزدیک جاده قدیم "تهران - قم" ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۷۸ این فرماندهی قرار گرفت.

توقیف کالای قاچاق۳۰میلیارد ریالی درباقرشهر/دستگیری سارقان جاده تهران- قم

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس در بررسی صحنه های سرقت و با بررسی های فنی متوجه شدند بیشتر این سرقت ها توسط یک تیم ۲ نفره صورت گرفته که اقدامات برای شناسایی اعضای این تیم آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به گشت زنی های هدفمند به صورت محسوس و نامحسوس توسط ماموران کلانتری ۱۷۸ شمس آباد، بیان داشت: ماموران به ۲ مرد جوان که در حال پرسه زنی اطراف یکی از کارخانه های نزدیک جاده بودند، مشکوک شده که به محض رویت ماموران، به سرعت متواری که با اقدام سریع پلیس دستگیر می شوند.

سرهنگ طرهانی اظهار داشت: پس از انتقال متهمان به کلانتری و انجام تحقیقات به پنج فقره سرقت و چندین سرقت علائم راهنمایی و رانندگی راهداری اعتراف می کنند که مخفیگاه آنان شناسایی و اموال مسروقه شامل سیم و کابل برق، تعدادی ابزار صنعتی و علائم راهنمایی و رانندگی کشف شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha