۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85385545
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کمک ۳۰ میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی همدان برای راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر

همدان-ایرنا- رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر، راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین(ع) را یکی از آرزوهای دیرین مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: به تازگی دستگاه آنژیوگرافی وارد استان شده و دانشگاه علوم پزشکی نیز ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور راه‌اندازی این پروژه پرداخت کرده است.

عباس آذر همایون روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در کنار کمک‌های وزارتخانه، دانشگاه علوم پزشکی همدان، شبکه بهداشت و درمان، خیران ملایری نیز در این زمینه مساعدت‌های لازم را داشتند.

وی افزود: طی یکماه گذشته خیران سلامت ملایر بیش از ۵۴۵ میلیون ریال برای هزینه درمان بیماران سرطانی و سخت درمان و یک میلیارد و ۴۰۳ میلیون ریال برای خرید تجهیزات پزشکی پرداخت کردند.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با اشاره به کمک ۱۷۹ میلیون ریالی خیران در راستای هزینه‌کرد اهداف این مجمع، به کمک ۷۵۰ میلیمون ریالی خیّر ملایری به نیابت از شادوران «حاج محمد کاظم مهدیان» برای احداث پست NICU بیمارستان مهر اشاره کرد.

آذرهمایون یادآور شد: در مدت یاد شده یک میلیارد و ۷۰ میلیون ریال توسط خیّر نیک‌اندیش «امین معراجی‌فر» برای تجهیز بخش شیمی درمانی بیمارستان مهر ملایر اهدا شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر همچنین به عملکرد واحد مددکاری مجمع طی یک ماه گذشته اشاره و بیان کرد: در این مدت ۳۶۵ نفر به این واحد مراجعه کردند و چهار فقره پرونده برای بیماران سرطانی و صعب‌العلاج تشکیل شد.

آذرهمایون یادآور شد: در مدت یاد شده ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به سه بیمار نیازمند و ۲۹۳ میلیون ریال هزینه پرتو درمانی و شیمی درمانی به هفت بیمار نیازمند پرداخت شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر افزود: یکی از اهداف مجمع توریج فرهنگ اهدای عضو در جامعه است که طی یکماه گذشته ۱۷ مورد کارت اهدای عضو در این شهرستان صادر شد.

به گزارش ایرنا؛ مجمع خیرین سلامت ملایر سال ۱۳۹۱ تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha