۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85385614
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

قدرت های بزرگ جهان در مقابل اراده ملت عقب‌نشینی کردند

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب سلامی،کشور ما روز به روز قویتر شده و هم‌اینک قدرت‌های بزرگ جهان در مقابل اراده ملت ما عقب‌نشینی کردند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان در رشت اظهار کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه، کشور ما همچنان به راه خود ادامه می‌دهد و تاکنون نیز به دستاوردهای بزرگی رسیده که این پیشرفتها باید بیش از پیش بازگو شود.

وی افزود: زمانی ما با کمترین تجهیزات نظامی در دفاع مقدس حضور می یافتیم ؛اما هم اینک در همه بخش‌ها رشد بی‌نظیری داریم و در بخش تسلیحات نظامی موشک‌های دوربرد بالستیک ما دورترین نقاط جهان را می توانند مورد هدف قرار دهند.

امام جمعه رشت ادامه داد: مردم ما تمام سختی‌ها را تحمل کردند و به طور حتم هیچ کشوری قادر به تحمل این تحریم‌های ظالمانه نبود و دوام نمی‌آورد؛ اما ملت ما با تمام وجود ایستادگی کردند و جوانان و نوجوانان ما با وجود این تحریم‌ها، در عرصه‌های مختلف درخشیده و به همین دلیل به افتخارات و پیشرفت های زیادی دست یافتیم.

وی اضافه کرد: این در حالی است که دشمنان نمی‌خواهند این پیشرفت‌ها را قبول کنند؛ آنچه که باعث قوام و ایستادگی ملت در برابر زورگویان شد، عمل به شعارهای انقلاب بود ؛ در زمان حاضر به استقلال بی نظیری دست یافته ایم و آزادی‌هایی که در ایران وجود دارد در هیچ کشوری مشاهده نمی شود.

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: البته از ابتدای انقلاب تاکنون ریزش‌هایی داشتیم اما رویش‌های ما چند برابر بوده و به همین دلیل نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز قدرتمندتر می شود و ملت‌های منطقه نیز این نظام را الگوی خود قرار داده و شاهد بیداری ملت‌های منطقه هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و بیان کرد: راهپیمایی امسال باشکوهتر از سال های گذشته بود و این در حالی است که دشمنان و رسانه‌های معاند تبلیغات گسترده‌ای را برای دلسرد کردن مردم انجام دادند؛ اما شاهد بودیم که امسال مردم بیش از هر سال دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.

آیت الله فلاحتی در ادامه گفت: بی شک مردم وظیفه خود را می دانند و در انتخابات نیز حضور پرشکوهی خواهند داشت؛ اما باید بیش از پیش مردم را به حضور در پای صندوق های رای دعوت کنیم و مایه دلسردی آنان نشویم؛ گرچه مشکلاتی در جامعه وجود دارد اما باید امیدوار باشیم و امید را در جامعه ترویج کنیم.

امام جمعه رشت به عملکرد نمایندگان ولی فقیه در استانها اشاره و اظهار کرد: وظیفه ما و همچنین وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی دخالت در عزل و نصب‌ها نیست و این امر باید توسط مسئولان اجرایی انجام شود؛ اما در خصوص معضلات و مشکلات موجود در جامعه به خصوص در بخش پسماند، وضعیت رودخانه‌ها، تالاب و سایر معضلات از ابتدا پیگیری کردیم و هم اینک نیز همه مسئولان برای رفع این مشکلات ورود کردند و امیدواریم که این معضلات به زودی برطرف شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha