۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۵۶
کد خبر: 85387198
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۹۰ درصد مقابله با قاچاق سوخت توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود

کرمان - ایرنا - رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با بیان اینکه ضابطین ما پیشانی مقابله با قاچاق سوخت هستند، گفت: ۸۰ تا ۹۰ درصد مقابله با قاچاق سوخت توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیدمجید رضوی شامگاه چهارشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: سران قوا برای ساماندهی و مقابله با قاچاق سوخت چاره اندیشی می‌کنند.

وی ادامه داد: با اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها بتوانیم به مرحله‌ای برسیم که قاچاق سوخت در کشور به صفر برسد.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور تصریح کرد: قاچاق سوخت بشدت و با سرعت بر امنیت و مسایل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اثر می‌گذارد.

رضوی به اجرای طرح‌های مرتبط به سوخت اشاره کرد و گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم کمترین آسیب را از اجرای طرح‌ها ببینند و به سمت کنترل و کاهش قاچاق سوخت برویم.

وی تاکید کرد: برخی افراد که متولی کار هستند با قوانین آشنا نیستند در حالیکه ظرفیت بزرگ قانونی برای مقابله با قاچاق سوخت وجود دارد.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور افزود: باید دستورالعمل طرح‌های مقابله با قاچاق سوخت به صورت بومی اجرا شود.

وی گفت: شعب قاچاق سوخت در راستای افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌های مرتبط راه اندازی شود.

رضوی افزود: برخی اوقات پروژه‌ها نیمه تمام می‌ماند زیرا سوخت مورد نیاز موجود نیست لذا دستگاه‌های مختلف با حضور ضابطان اقدام به شناسایی نیازمندی‌ها و سهمیه های واقعی سوخت در استان کرمان کنند.

وی با بیان اینکه استاندار باید تمام زیرمجموعه‌های حوزه سوخت را مدیریت کند، اظهار کرد: هر جا نیاز باشد سوخت مورد نیاز را تامین می‌کنیم به‌شرط اینکه با شناخت و هدفمند باشد.

وی همچنین به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اشاره کرد و گفت: جریان سلطه و صهیونیست‌ها هیچگونه نگاه سخت به جمهوری اسلامی ندارند و اقدامات کوری مانند حمله تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان را انجام می‌دهند.

رضوی تصریح کرد: در کشوری که اتباع‌ بیگانه زیادی حضور دارند و در مرزهای شرق با کشورهای افغانستان و پاکستان همسایه است، این اقدامات کور از نظر ارزش اطلاعاتی، کار بزرگی نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha