۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85387460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر ورزش: صاحبان ایده و محصول در رویداد «جامعه پرداز» شرکت کنند

همدان-ایرنا- معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: هر مرکز مشاوه، سمن، گروه تبلیغی، موسسه یا فردی که در این حوزه ایده و محصول دارد می تواند در رویداد « جامعه پرداز» شرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سینا کلهر روز پنجشنبه در مراسم رویداد ملی جامعه پرداز به میزبانی شهر همدان با بیان اینکه برنامه وزارت ورزش و جوانان بهره گیری از تمام ظرفیت ها است اظهار کرد: رویداد ملی «جامعه پرداز» با هدف هم افزایی کنشگران حوزه خانواده، جمعیت، هویت زن و کاهش طلاق تا پایان امسال در ۱۸ استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۱۲ میلیون نفر از جمعیت بین ۱۵ تا ۴۹ سال کشور هرگز ازدواج نکرده اند تاکید کرد: باید با بهره گیری از ظرفیت های توانمند تشکل ها و سمن های مردم نهاد در حوزه جوانان، ازدواج و خانواده، این جمعیت را طی سال های آتی کاهش دهیم.

کلهر ادامه داد: اجرای عملیات های هدفمندی و طرح های تشویقی در حوزه ازدواج می تواند دستاورد موفق را به همراه داشته باشد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور فرهنگ فردگرایی تمدن غرب را آفتی بزرگ دانست و گفت: فرهنگ فردگرایی و گرایش به تنهایی برگرفته از تمدن غرب کشور نباید در بین خانواده های ایرانی ترویج یابد.

کلهر افزود: فردگرایی و زندگی در تنهایی جزو بنیادهای تمدن جهان غرب در ۲۰۰ سال گذشته است.

وی اضافه کرد: امروزه وضعیت خانواده های ایرانی به گونه ای شده که از روابط با بستگان و خویشاوندان چیزی باقی نمانده و از حال و روز یکدیگر بسیار کم اطلاع دارند.

وی بیان کرد: فرد گرایی، مسائل و مشکلات مختلفی را به دنبال دارد و نفوذ فضای مجازی در بین جوانان و نوجوانان از آثار و مشکلات فردی گرایی در جامعه است.

وی یادآور شد: تقویت روحیه جمع گرایی عاملی برای پیشرفت و ترقی یک جامعه است، اما در سال های اخیر روحیه انجام کارها به صورت جمعی رنگ باخته و روحیه فردگرایی در بین افراد جامعه قوت گرفته است که بررسی این موضوع در ابعاد مختلف گویای نوعی آسیب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha