۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85387595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر ورزش: تبیین رویداد "روایت پیشرفت" محور برنامه‌های هفته جوان است

همدان- ایرنا- معاون وزیر ورزش و جوانان کشور گفت: تبیین و تحقق اهداف رویداد ملی "روایت پیشرفت" محور برگزاری برنامه‌های هفته جوان امسال در استان‌های مختلف کشور است.

سینا کلهر روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: رویداد «روایت پیشرفت» موجب تقویت روحیه خودباوری، سبب افزایش امیدآفرینی در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان خواهد شد و براین اساس از رویکردهای اصلی حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور است.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های متنوعی در گرامیداشت هفته جوان تدوین شده و سعی کرده‌ایم برنامه‌ها با محوریت تبیین "روایت پیشرفت" باشد، افزود: در هر استان از جوانانی که دستاوردی برای کشور در زمینه‌های مختلف داشته‌اند، تجلیل می شوند.

کلهر ادامه داد: تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور در زمینه «روایت پیشرفت» ضمن تقویت روحیه خودباوری، سبب افزایش امیدآفرینی در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع سبب خواهد شد تا جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جامعه محقق شود و مردم بدانند که کجا بودیم، اکنون کجا هستیم و به کجا خواهیم رسید.

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور یادآور شد: آگاه شدن آحاد جامعه از تحولات و پیشرفت کشور در ابعاد و حوزه‌های مختلف، از نتایج "روایت پیشرفت" در کنار افزایش پیدا کردن روحیه امید و خودباوری در جوانان است.

کلهر افزود: مراسم کشوری هفته جوان ۱۷ اسفندماه جاری با حضور رییس جمهور برگزار خواهد شد و از جوانان برتر در حوزه‌های مختلف که دستاوردی برای کشور داشته‌اند تجلیل خواهیم کرد.

رویداد ملی جامعه پرداز از سوی اداره کل ورزش و جوانان همدان با دبیری سمن سفیران سلامت روان با حضور سینا کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان، به مدت ۲ روز به میزبانی این استان در حال برگزاری است.

این رویداد با هدف شناسایی نیروهای توانمند در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی تحکیم خانواده، تسهیل امر ازدواج، کاهش طلاق و جوانی جمعیت اجرا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha