دبیر رویداد جامعه پرداز کشور: خانواده مهم‌ترین رکن سازمان‌های مردم نهاد است

همدان- ایرنا- دبیر رویداد جامعه پرداز کشور گفت: دغدغه‌های حوزه خانواده مهم‌ترین رکن تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان کشور است که در رویداد جامعه پرداز در قالب محورهای مختلف تبیین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی گودرزی روز پنجشنبه در همایش ملی رویداد جامعه پرداز در همدان اظهار کرد: جامعه پرداز یک رویدادی است که در گام اول با تاکید به بدنه فعالان حوزه خانواده با دو موضوع ازدواج و طلاق و فرزندآوری و هویت زن در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی در خصوص اهداف مهم برگزاری رویداد جامعه پرداز خاطرنشان کرد: از آنجا که بسیاری از اعضای موسسات و تشکل‌های مردمی، به دلیل نداشتن ارتباط همدیگر را نمی‌شناسند و گاهی با موازی کاری، فعالیت‌های همدیگر را خنثی می‌کنند بنابراین قصد داریم زمینه آشنایی این کنشگران را مهیا کنیم.

حجت الاسلام گودرزی ادامه داد: موضوع و هدف اصلی از برگزاری رویداد ملی جامعه پرداز توجه به موضوع خانواده، جمعیت و هویت زن است و سه مساله برای رسیدن به این اهداف تعریف شده که معارفه و جلوگیری از موازی کاری، مساله محوری و اجرای عملیات مشترک از جمله آن‌ها است.

دبیر رویداد جامعه پرداز کشور یادآور شد: ما در حوزه‌های مختلف کار کرده‌ایم اما با هم همکاری نمی‌کنیم و شاهد موازی کاری‌های هستیم اگر دست در دست هم بدهیم و کار تشکیلاتی انجام دهیم به نتیجه مثبت و سازنده خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با کار تشکیلاتی به پیروزی رسید، تصریح کرد: دشمن در تلاش برای ضربه به کشور است و با کار سازمانی و تشکیلاتی باید نقشه‌های دشمن برای ضربه زدن به کشور را خنثی کرد.

همدان سیزدهمین استان در اجرای رویداد ملی جامعه پرداز کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha