عابر پیاده در برخورد با پراید هنگام عبور از عرض بزرگراه جان باخت

تهران بزرگ - ایرنا - معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد سواری پراید با عابر پیاده در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شیخ فضل الله و مرگ عابر خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس پایتخت، سرهنگ فیروز کشیر روز پنجشنبه گفت: مقارن ساعت ۰۶:۳۵ امروز در مسیر بزرگراه شیخ فضل الله به جنوب حوالی سازمان آب یک دستگاه سواری پراید با عابر پیاده‌ای که به صورت غیرمجاز از عرض بزرگراه در حال تردد بوده برخورد کرد.

وی افرود: متأسفانه این عابر پیاده در اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه جان باخت.

سرهنگ کشیر گفت: کارشناسان پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ، به عابر پیاده به دلیل عبور غیرمجاز از عرض بزرگراه و به راننده پراید بخاطر عدم توجه به جلو هر کدام به میزان مساوی سهم تقصیر در این حادثه دادند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: عابرین پیاده به این نکته توجه داشته باشند که بزرگراه محل تردد آنها نیست و باید از پل‌های عابر که در فواصل مختلف هر چقدر هم که دور باشد و جهت تردد نصب شده، برای این منظور استفاده کنند.

وی همچنین به رانندگان نیز توصیه کرد در هنگام رانندگی کاملا به جلو توجه داشته و از اقداماتی که باعث حواس‌پرتی می‌شود مانند استفاده از تلفن همراه، صحبت کردن و شوخی با سرنشینان و خوردن و آشامیدن، خودداری کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهری نباشیم.

سرهنگ کشیر افزود: همچنین رانندگان می‌بایست در حین عبور و تردد از سطح معابر تمام حواس خود را به جلو معطوف دارند تا از وقوع حوادث رانندگی جلوگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha