فیلم|سرمربی مس رفسنجان: دستم در بازی هوادار بسته بود

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه دست من به علت اینکه بسیاری از بازیکنان را در اختیار نداشتم، بسته بود گفت: اواخر بازی مقابل هوادار ۲ جوان با سن و سال کمتر استفاده کردم، زیرا بازیکنی دیگر برای تعویض نبود.

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا عصر پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی مقابل مس رفسنجان افزود: در مجموع چهار یا پنج بازیکن روی نیمکت داشتیم و سعی کردم همان چهار نفر را وارد زمین کنم.

وی اظهار داشت: امیدوارم طی هفته‌های آینده بازیکنان بیشتری به تیم مس اضافه شوند و اگر بتوانیم یکی دو بازیکن جذب کنیم و شرایطمان بهتر شود و منسجم‌تر کارمان را به پیش می‌بریم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: این امیدوارکننده است که گل نخوردیم و بازیکنان توانستند به خوبی این بازی را نگه دارند اما از این سبک بازی‌ها و صفر صفر شدن‌ها رضایت ندارم.

وی ادامه داد: بازی بایستی هیجان بیشتری داشته باشد تا هوادار از فوتبال لذت ببرد که امیدوارم در این زمینه بتوانم کمک کنم.

نویدکیا تاکید کرد: این بازی در مجموع برای من راضی‌کننده بود و بازیکنان تمام تلاش‌شان را کردند با جان و دل بازی کردند. انتظارم از آنها خیلی بیشتر است چون فوتبالیست‌های باکیفیتی هستند و دوست دارم روز به روز شرایط‌مان را بهتر کنیم و از بازی‌های بعدی بازی بهتری ارائه دهیم.

همچنین مسعود شجاعی سرمربی هوادار تهران در نشست خبری پس از بازی مقابل مس رفسنجان حاضر نشد و دستیار وی حمید عبداللهی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بازی عصر امروز تیم های فوتبال مس رفسنجان و هوادار تهران در هفته ۱۶ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha