شروع تک‌امتیازی نویدکیا در رفسنجان

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته ۱۶ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور و نخستین بازی با کادر فنی جدید به هدایت محرم نویدکیا به تساوی خانگی صفر بر صفر مقابل هوادار تهران رضایت داد.

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم فوتبال مس رفسنجان و هوادار از ساعت ۱۵ عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهدای مس این شهرستان پیگیری شد.

نارنجی پوشان رفسنجانی در حالی به مصاف هوادار تهران در این بازی رفتند که کادر فنی جدید را روی نیمکت خود می‌دیدند و همه نگاه‌ها به رفسنجان دوخته شده بود، تا حاصل این تغییرات و عیار سرمربی‌گری نویدکیا بازیکن سابق تیم ملی در رفسنجان را ببینند.

البته باید این موضوع را مورد نظر داشت که با یک بازی نمی‌توان در خصوص عیار و میزان موفقیت یک سرمربی نظر قطعی داد و ادامه بازی‌ها این موضوع را بیشتر روشن خواهد کرد.

در واقع در این بازی بیشترین چیزی که به چشم می آمد، خلاء یک مهاجم تمام کننده بود و در این زمینه پس از جدایی لوسیانو پریرا و محسن آذرباد از ترکیب تیم فوتبال مس رفسنجان، این تیم به شدت نیازمند جذب چند بازیکن زهردار و تمام کننده شده است.

گزارش بازی

نیمه نخست این بازی بیشتر تحت تاثیر هوای رفسنجان سرد و کسل کننده دنبال شد اما شاگردان نویدکیا موفقیت بیشتری برای خلق موقعیت‌های گلزنی روی دروازه رقیب تهرانی ایجاد کردند که هیچ کدام تبدیل به گل نشد.

اما نیمه دوم بازی دیدنی تری را شاهد بودیم، این نیمه موقعیت های گلزنی جدی تر از سوی میزبان همراه بود و یکبار تیرک دروازه هوادار به لرزه درآمد اما رفسنجانی ها در ضربات پایانی موفقیتی نداشتند و مهمان نیز چند موقعیت نصفه و نیمه به دست آورد که راه به جایی نبرد.

شروع تک‌امتیازی نویدکیا در رفسنجان

به‌نظر می‌رسد با توجه به پیشنهادهای چند بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان از سوی تیم های مطرح کشور و حتی آسیا، نویدکیا باید از ابتدای کار، بیشتر روی مسایل انگیزشی و بحث یک بام و ۲ هوای بازیکنان تیم خود نیز کار کند.

حواشی بازی مس و هوادار

میثم رضایی بازیکن آکادمی کیا برای نخستین بار از دقیقه ۷۵ در این بازی به جای رامتین سلیمان زاده در ترکیب تیم فوتبال مس رفسنجان به میدان آمد، همچنین پس از مصدومیت بازیکن مس رفسنجان در جریان بازی، علی عدنان بازیکن تیم ملی عراق به جای مجید نصیریِ مصدوم وارد زمین شد.

نکته جالب توجه دیگر در این بازی قطع مسابقه به خاطر پخش اخبار استانی از شبکه کرمان بود که برابر با روال گذشته در یک بازی مهم لیگ برتر کشور دیگر با بینندگانی از سراسر ایران، انجام شد.

کیفیت ضعیف پخش تلویزیونی از دیگر انتقادهایی بوده که به پخش بازی های لیگ برتر در استان کرمان وارد شده است و گلایه مدیران صداوسیما و ضرورت همراهی و کمک مسئولان راه گوشزد کرده‌اند.

جلال الدین علی محمدی در دقیقه ۲۰ با کارت زرد داور جریمه و همچنین اعتراضات اعضای کادر فنی تیم هوادار در کنار زمین باعث شد که داور یکی از اعضای این کادر را اخراج کند.

معرفی دستیاران سرمربی مس رفسنجان

بنا بر اعلام باشگاه مس رفسنجان، در آستانه آغاز نخستین بازی مس رفسنجان در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر اسامی اعضای کادر فنی و دستیاران محرم نویدکیا مشخص شد.

علاوه بر رحمان احمدی که به عنوان مربی دروازه بان ها در کنار نویدکیا حضور دارد، ابوالقاسم زاغی نژاد، رسول نویدکیا و محمد امیر پناهی به عنوان دستیاران، هاشم خدادادی مربی بدنساز، علی طاطی پزشک تیم و میلاد زرین فیزیوتراپ در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر نارنجی پوشان را همراهی می کنند.

همچنین گفته شده که با نظر سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان یک مربی و آنالیزور دیگر نیز از هفته هفدهم به کادر فنی این تیم اضافه خواهند شد.

شروع تک‌امتیازی نویدکیا در رفسنجان

ترکیب مس رفسنجان و هوادار تهران

تیم فوتبال مس رفسنجان در دیدار امروز مقابل هوادار تهران با ترکیب حامد لک، حسن جعفری، محمد نژادمهدی، میثم تیموری، مجید نصیری(علی عدنان)، رامتین سلیمان‌زاده، جلال علی‌محمدی، محمدمهدی محبی، محمد خدابنده‌لو، حسین مهربان(منتظر محمد) و سجاد شهباززاده بودند.

تیم فوتبال هوادار تهران نیز در مصاف با مس رفسنجان با ترکیب علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، صائب محبی، سبحان پسندیده، امین پورعلی، محمد میری، محسن سفیدچقایی، داریوش شجاعیان، قائم اسلامی‌خواه، امین قاسمی نژاد و یونس شاکری (امیرحسین بهاد) به میدان رفت.

تیم فوتبال مس رفسنجان پس از این بازی ۱۶ امتیازی و هوادار تهران ۱۵ امتیازی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha