استاندار همدان: مردم در انتخابات ۱۱ اسفند جشن ملی برپا می کنند

همدان - ایرنا- استاندار همدان گفت: مردم در ۲۲ بهمن حماسه ای ماندگار رقم زدند و در ۱۱ اسفند امسال جشن ملی را پای صندوق های رأی برپا می کنند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه شنبه در نشست تبیینی نقش‌آفرینان عرصه ورزش استان همدان بیان کرد: برای استمرار صلابت و استحکام ایران اسلامی، مردم باید در صحنه حضور داشته باشند به مثابه حماسه‌ای که در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن امسال خلق کردند.

وی تصریح کرد: هر رأی در انتخابات به مانند یک تیر به قلب دشمنان است.

استاندار همدان اظهار کرد: ورزشکاران باید همانند برهه‌های حساس ورزشی، در راستای مشارکت حداکثری تلاش کنند و برای وطن افتخار بیافرینند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: با انسجام ملی آحاد ملت به‌ویژه ورزشکاران، ناامیدی و یأس را بر دشمنان مستولی می‌کنیم.

وی گفت: ورزشکاران، پهلوانان و قهرمانان در جامعه محل رجوع هستند و نگاه، گفتار و رفتار آنها الگو است.

استاندار همدان افزود: فرهنگ بسیار غنی و پُربار ایران اسلامی که الهام گرفته از احکام قرآن و اسلام است توانسته انسان‌های بزرگی در طول تاریخ تربیت کند.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: با حمایت‌های دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در رشته‌های مختلف ورزشی قهرمانان مطرحی در سطوح ملی و بین‌المللی داریم که مایه‌ی مباهات هستند.

وی بیان کرد: احترام به میهن یکی از ویژگی های برجسته ورزشکاران است که پس از قهرمانی پرچم کشور که سنبل تمام خوبی‌هاست را می‌بوسند.

استاندار همدان اضافه کرد: امروز در مصاف سختی با نظام استکبار جهانی هستیم که نمی‌خواهند کشورمان سیادت و برتری داشته باشد.

قاسمی فرزاد افزود: با وجود همه‌ی مشکلات، ایران عزیز مان در عرصه‌های مختلف برتری چشمگیری در سطح جهان دارد.

استان همدان با ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha