فرماندار گناباد: افراد تاثیرگذار برای مشارکت حداکثری تلاش کنند

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد و رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان از افراد صاحبنظر و تاثیر گذار در بخشهای مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی این منطقه خواست برای تبیین مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز یکشنبه در همایش تجلیل از مهارت آموختگان برتر رشته های مختلف فنی و حرفه ای گناباد افزود: نخبگان و افراد تاثیرگذار با توجه به جایگاه خود در جامعه باید با تبیین مصادیق و اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات از همه ظرفیتهای موجود برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

وی ادامه داد: با مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری باید زمینه ای فراهم کرد که نماینده منتخب با پشتوانه رای قوی تری در جهت توسعه و رونق اقتصادی و رفع مشکلات منطقه گام بردارد.

فرماندار گناباد تصریح کرد: باید افراد واجد شرایط به صورت خانوادگی و جمعی در انتخابات حضور یابند، هر اندازه که شرکت مردم در انتخابات پر شور تر باشد نماینده منتخب بهتر و با برتری بیشتری نسبت به سایر نقاط پیگیر مسائل و مشکلات و مطالبات مردم خواهد بود.

نصیری در بخشی از سخنانش گفت: شهرستان گناباد به اذعان مسوولان استانی و ملی از نظر اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو شهرستانهای برتر و شاخص این استان است.

وی اظهار داشت: از مجموع افزون بر ۱۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ، ۱۰ هزار و ۲۸۶ نفر دارای شرایط شناخته شده و بیش از ۶ هزار نفر تاکنون تایید نهایی شدند و زمین افزون بر ۲ هزار نفر تاکنون تامین شد.

فرماندار گناباد اضافه کرد: سهمیه شهرستان گناباد برای نهضت ملی مسکن در ابتدا سه هزار و ۶۵۰ واحد بود که با پیگیری از طریق مسوولان این میزان به افزون بر هشت هزار واحد افزایش یافت.

وی ادامه داد: از این تعداد یک هزار واحد به طرح جوانی جمعیت و افزون بر هفت هزار واحد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان ۱۱ اسفند برگزار می شود که در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان از میان ۳۹ نفر افراد تایید صلاحیت شده، یک نفر راهی مجلس می شود.

به منظور انجام فرایند رای گیری در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان ۱۳۱ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است و ۲ هزار و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی دست اندرکار برگزاری این انتخابات خواهند بود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha