۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85390825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شوش: مسئولان با اقدامات جهادی پاسخگوی مطالبات مردم باشند

دزفول- ایرنا- امام‌جمعه شوش با اشاره به ضرورت پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم در راستای اقدامات دولت مردمی گفت: مسئولان با اقدامات جهادی خود پاسخگوی مطالبات مردم باشند تا شفاف‌سازی و آگاهی‌بخشی در جامعه افزایش یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده اصل روز یکشنبه در پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوش در دفتر امام جمعه این شهر با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع کاستی‌ها و مشکلات افزود: هرگونه فعالیت امیدآفرین باعث رضایتمندی در جامعه می‌شود.

وی بر ضرورت اجرای برنامه‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان شوش تاکید کرد.

سرهنگ پاسدار سید عطاءالله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش نیز در این نشست گفت: جشن نیمه شعبان فرصتی مناسبی برای ایجاد زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی به میزبانی شهرستان شوش، آن را یک فرصت و ظرفیت مناسب برای شهرستان عنوان کرد و افزود: انجام چنین اقدامات فرهنگی و معنوی در شهرستان شوش به‌عنوان یک قطب قرآنی قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شوش نیز در این نشست با قدردانی از برگزاری منظم و هدفمند نشست‌های فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: داشتن مصوبات کاربردی و قابل اجرا و نیز انسجام در برگزاری برنامه‌های فرهنگی‌ در سطح شهرستان شوش نشان از یک روند روبه‌رشد و منسجم است که جای تقدیر دارد.

سیدمهدی چلوی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در سطح شهرستان شوش در ایام دهه فجر افزود: هفته دولت و دهه مبارک فجر ۲ فرصت مناسب برای اطلاع‌رسانی و بیان فعالیت‌ها در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم و شفاف‌سازی و آگاهی‌بخشی به مردم است.

وی بر لزوم استفاده از این ظرفیت‌ها برای تبیین فعالیت‌ها ادامه داد: بسیاری از اقدامات و زحمات مسئولان در نشست چهارساعته فرماندار با اصحاب رسانه شهرستان در ایام دهه فجر انجام شد که یک اقدام ارزشمند و در راستای تکریم مردم از منظر پاسخگویی به افکار عمومی از طریق رسانه‌ها بود.

معاون فرماندار شوش درخصوص رویداد مهم و بزرگ انتخابات در اسفندماه امسال گفت: باید با ایجاد بستر مشارکت حداکثری و استفاده از ظرفیت اقوام، شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی از ایجاد شکاف قومیتی جلوگیری کرد.

وی افزود: امید است شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری در رقابتی سالم و سازنده در سطح شهرستان شوش باشیم.

امام جمعه شوش: مسئولان با اقدامات جهادی پاسخگوی مطالبات مردم باشند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش نیز در این نشست با اشاره به ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی در شوش گفت: اقدامات انجام‌شده در سطح شهر در حوزه فرهنگ و هنر حاصل کار گروهی و جمعی است که در سایه تشریک مساعی همه دستگاه‌ها به دست آمده است.

علیرضا چرخابی حرکت در مسیر قانون را یک ضرورت دانست و افزود: حرکت در مسیر قانون باعث سهولت در انجام امور و رسیدن به اهداف ازپیش‌تعیین‌شده است لذا مراعات رویه‌ها و دستورالعمل‌ها باعث بروز اقدامات مؤثر و موردنظر برای جلب نظر مردم و در راستای پاسخگویی به مطالبات به‌حق مردم است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شوش از حمایت‌ها و اقدامات امام‌جمعه، فرماندار و معاونان فرمانداری و نیز اعضای شورای فرهنگ عمومی تقدیر کرد و آن‌ را عاملی در جهت حرکت چرخ فرهنگ و هنر شهرستان شوش عنوان کرد.

حجت‌الاسلام آل کثیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوش نیز با قدردانی از دستگاه‌هایی که در برگزاری مراسم اعتکاف کمک کردند، گفت: طرح قرآنی در ماه مبارک رمضان در چهار سطح با هدف تعظیم شعائر دینی و تبیین اقدامات تبیینی و گفتمانی در حوزه قرآن اجرا خواهد شد.

برنامه‌های هفته بزرگداشت هفته جوان در شوش و نیز اقدامات اخیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شوش در ادامه این نشست توسط مسئولان مربوطه مطرح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha