۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۴۳
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85391072
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نامزد انتخابات در اصفهان: دستاورد تقویت نظام، منفعت مردم و ضربه به دشمنان است

اصفهان- ایرنا- نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اصفهان گفت: منفعت حاصل از حفظ و تقویت نظام از همه جوانب شامل سیاسی، امنیتی، استراتژیکی و اقتصادی برای مردم و ضربه آن بر دشمنان است.

به‌گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حمید الهی دوست شامگاه یکشنبه در برنامه تبلیغات انتخاباتی خود که از سیمای اصفهان پخش شد، افزود: اگر نظام ما تقویت شود چشم امید و دست طمع دشمن به نظامی که ولایی و مردمی است، بسته و قطع می شود.

وی اظهار داشت: وظیفه همه ما حمایت از این نظام است زیرا اگر خدای ناکرده تضعیف شود و خطری متوجه این نظام الهی شود ضربه این‌ تضعیف به مردم وارد می شود.

وی با تاکید بر تقویت اقتدار و همبستگی نظام، گفت: باید به فرموده امام راحل با وحدت کلمه ولو با جمعیت کم در برابر آمریکا وقدرتهای زورگوی عالم بایستیم تا آنها را شکست دهیم، همانطور که تا به حال با این مقاومت توانستیم آنها را به عقب برانیم و موفقیتهای بزرگی نصیب ملت و کشور ما شود.

نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اصفهان افزود: عوامل مختلفی از جمله دستان پرتوان کارگران، صنعتگران، کشاورزان، کسبه، آحاد مختلف مردم و همچنین افراد نخبه کشور و تحصیلکردگان به عنوان سرمایه های کشور در اقتدار، رشد و تعالی کشور موثر بودند.

به گفته‌وی، در این راستا باید در عین حالی که از پیشکسوتان نظام که تجربه های ارزشمند دارند بهره برد باید از کارسازی برای نظام در عرصه های مختلف هم غفلت نکنیم‌ تا در آینده بتوانیم نیروهای جوان تر را جایگزین کنیم زیرا ترکیبی از نیروی با تجربه و جوان‌کار آمد موجب حفظ وتقویت نظام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین الهی دوست افزود: یکی از سرمایه های بزرگ ‌ملت جوانهایی هستند که با انرژی مضاعفشان توان رشد و تعالی بخشی به مملکت را دارند به ویژه جوانهای تحصیل کرده که با اخلاص، دغدغه انقلاب و خدمت به مردم را دارند که باید از این نیروهای جوان، کارآمد و علاقمند به نظام استفاده‌ شود تا بتوانیم همانند دوران جنگ، تحریم های اقتصادی، حمله تروریست های داعش و شیطنت های آمریکا، گردنه های مهم را پشت سر بگذاریم.

وی یادآور شد: برخی از کشورها به دلیل نداشتن وحدت کلمه، همبستگی بین‌ملت و رهبری آگاه به فروپاشی رسیدند ولی نظام ما هم در ‌دوران امام راحل و هم رهبر معظم انقلاب توانسته با درایت حفظ شود و تجزیه نشود و یکپارچه باقی بماند.

نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اصفهان افزود: در مکتب اهل بیت (ع) طرحی برای موضوع عصر غیبت امام زمان (عج) با عنوان‌نظام‌ ولایت فقیه پیشنهاد کردند که مردم‌بدانند که رها نیستند وحامی دارند و آن از خداوند متعال شروع و سپس به پیامبر (ص) و از ایشان به اهل بیت (ع) و سرانجام به ولایت فقیه منتهی می شود.

وی تصریح‌کرد: شرط فقاهت وعدالت در آن است که پشتوانه نظام باشد و دشمنان نتوانند از آن استفاده کنند و شیعه را نابود، تضعیف، سوءاستفاده، استعمار و استثمار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین الهی دوست افزود؛ اهل بیت (ع) بر ما لازم کردند که از این طرح حمایت کنیم و حامی ولایت فقیه باشیم تا به تعبیرامام راحل به کشور ما آسیبی نرسد و همواره به سوی قله های موفقیت پیش برویم.

وی از مردم استان اصفهان خواست تا با شرکت در انتخاباتی که به خود آنها تعلق دارد به صحنه بیایند و فرد اصلح را گزینش و انتخاب کنند.

وی تصریح‌کرد: هرچند جزو وظایف مجلس خبرگان نیست ولی مردم باید از منتخب خود بخواهند که پاسخگو باشد و مشکلات و نیازهای مردم را انتقال بدهد و در اصفهانی که جایگاه مهمی در صنعت و کشاورزی دارد ولی با مشکل آب، اشتغال و مسکن مواجه است، نمایندگان‌ می توانند از مسوولان پیگیری کنند که چه طرحهایی برای حل مشکلات مردم در پیش رو دارند و چه خدمات وتلاشهایی در این زمینه در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حمید الهی‌دوست متولد سال ۱۳۴۳ در اصفهان و دارای تحصیلات سطح چهار حوزه و فقه اصول، کارشناسی فقه و مبانی حقوق است.

مدیر گروه تفسیر و علوم قرآن مرکز آموزش‌های تخصصی حوزه علمیه اصفهان و مدیر گروه قرآن و حدیث جامعة المصطفی از جمله سوابق و فعالیت‌های حجت الاسلام والمسلمین الهی‌دوست است.

۳۷ نفر در استان اصفهان به‌ منظور تصدی پنج کُرسی مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند که از این تعداد ١٣ نفر تأیید شدند و با تغییر حوزه ۲ نفر از آنها، اکنون ١١ داوطلب در این انتخابات حضور دارند.

تبلیغات این دوره از انتخابات مجلس خبرگان از چهارشنبه ۲۵ بهمن امسال آغاز شد و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha