عالم اهل سنت: انتخابات حداکثری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند+فیلم

تایباد- ایرنا- مدیر حوزه علمیه «مظهرالتوحید» تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: حضور پرشور و حداکثری آحاد مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، توطئه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی را خنثی می‌کند.

عبدالباری صالحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخاب نامزد اصلح، مجلسی مقتدر را به دنبال خواهد داشت که مردم در این گزینش نقش زیادی دارند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم کشورمان در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر اتحاد و انسجام ملت ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد.

مدیر حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد بیان کرد: با انتخاب نمایندگان شجاع در مجلس شورای اسلامی و همراهی همیشگی مردم هرگونه نقشه شومی از سوی دشمن خنثی خواهد شد.

صالحی افزود: ما باید با حضور پرشور در این عرصه سیاسی مهم کشور استکبار جهانی را از رسیدن به اهداف از قبل پیش بینی شده خود ناامید سازیم.

وی بیان کرد: ما مردم ایران، از همه اقوام، طوایف، مذاهب و زبان ها، در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ شرکت خواهیم کرد و همچون انتخابات دوره های گذشته اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهیم داد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می شود و نامزدهای انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد، به همراه شهرستان های تربت جام، باخرز و صالح آباد، به صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha