فرماندار: خطه مرزی تایباد آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارد

تایباد- ایرنا- فرماندار تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: بستر و زیرساختهای لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری آحاد مردم در این شهرستان مرزی فراهم شده است.

مهدی شیردل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با رصد و پایش های انجام شده از سوی ستاد انتخابات تایباد هیچ گونه مشکلی برای برگزاری این رویداد سیاسی در این شهرستان وجود ندارد و همه دست اندرکاران در آمادگی کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی باید از ظرفیتهای هر منطقه استفاده کرد که این خود نقش زیادی در افزایش مشارکت مردم دارد.

فرماندار تایباد بصیرت و آگاهی را بهترین راه مقابله با توطئه‌ دشمن برشمرد و اظهار کرد: مردم ایران در همه عرصه ها برای عزت و سربلندی کشور به درستی ایفای نقش کرده اند و در این انتخابات نیز حضوری باشکوه خواهند داشت.

وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی همچون دوره های گذشته انتخابات با حضور حداکثری خود در پای صندوقهای اخذ رای یک بار دیگر توطئه های شوم دشمنان و معاندین را خنثی خواهند کرد.

شیردل اضافه کرد: حدود ۹۰ هزار نفر در شهرستان تایباد با جمعیت ۱۴۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند، مشارکت در دوره قبل ۷۳ درصد بوده است.

وی گفت: ۸۰ شعبه اخذ رای برای شهرستان تایباد در نظر گرفته شده که نسبت به دوره قبل ۲۰ درصد افزایش دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می شود و نامزدهای انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

شهرستان تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد، به همراه شهرستان های تربت جام، باخرز و صالح آباد به صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha