۳۲۰۰ رای اولی در تنگستان آماده حضور در انتخابات می‌شوند

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: سه هزار و ۲۰۰ نفر اولین حضور سیاسی خود برای حضور در پای صندوق های رای در انتخابات ۱۱ اسفندماه تجربه می کنند تا سهمی در سرنوشت کشور ایفا کنند.

به گزارش ایرنا، احمد لطفی شامگاه یکشنبه در همایش رأی اولی‌های شهرستان تنگستان اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی انتخاباتی است که با مشارکت و حضور گسترده مردم افراد مد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: در ۱۱ اسفند شهرستان‌های دشتی و تنگستان که یک حوزه انتخابیه و یک نفر برای مجلس در این ۲ شهرستان انتخاب می‌شود.

فرماندار تنگستان خطاب به رای اولی ها گفت: اگر قرار است تغییراتی ایجاد شود و برخی از مشکلات به حداقل برسد باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشید.

لطفی اضافه کرد: در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان برگزار می‌شود و در این دوره ۳۵ نفر کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شهرستان دشتی و تنگستان هستند.

وی بیان کرد: آینده کشور و انقلاب اسلامی به دست شما دانش آموزان است و شما جوانان و نوجوانان امروز، مسئولان آینده نظام اسلامی خواهید بود که وظیفه دارید در مقابل دشمنان بیاستید و ادامه دهنده راه شهدایی باشید که برای ایجاد امنیت و آسایش امروز جامعه جان خود را فدا کردند.

فرماندار تنگستان یادآور شد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از اوایل انقلاب تاکنون برگزارمی شود و از نوادر کشورهایی هستیم که انتخابات بر اساس اراده، خواست و تصمیم مردم برگزار می‌شود.

لطفی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود ما ایران قوی هستیم، شعار نیست و امروز ما شاهد هستیم که در تمامی حوزه‌ها به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از نشانه‌ها و مصادیق این مهم وجود دشمنان زیاد است که برای خدشه وارد کردن به نظام اسلامی متحد می‌شوند اما در راه رسیدن به اهداف خود ناکام هستند.

فرماندار تنگستان عنوان کرد: اگر ذره‌ای جمهوری اسلامی ایران ضعیف بود، بدون شک در همان روزهای اول انقلاب، حرفی برای گفتن نداشت و امروز به ابرقدرت منطقه تبدیل نمی‌شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha