۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85391851
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر ستاد انتخابات بوشهر: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شد

بوشهر- ایرنا- دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم در استان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، سعید حیدری روز دوشنبه در آیین جشن میلاد امام زمان(عج) با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی دنبال این موضوع هستند که به جامعه القا کنند مشارکت در انتخابات تعیین‌کننده و به نفع مردم نیست و تمام رسانه‌های منتسب به استکبار جهانی اقدامات خود را برای مشارکت کم رنگ مردم انجام می دهند.

وی افزود: همه باید برای برپایی انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم تلاش کنند و در این راستا بلندگوهای دشمنان در ناامید کردن مردم فعال شده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: این ستاد در راستای صیانت از رای مردم و حقوق داوطلبان انتخابات ۱۱ اسفند همه امکانات را به‌کارگیری کرده است.

حیدری ادامه داد: انتخابات منشا تحولات مهم و آثار و نتایج قابل توجهی در جامعه دارد و می تواند در بخش‌های مختلف تحولات و پیشرفت بسیاری ایجاد کند.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی در رسیدن به قله‌های پیشرفت با سرعت در حال حرکت است که این مهم با حمایت و پشتیبانی‌ مردم محقق می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور و استان بوشهر، یادآور شد: همه مردم در توسعه و پیشرفت کشور سهیم هستند.

حیدری گفت: مشارکت در انتخابات یک رسالت و وظیفه همگانی و مربوط به یک جریان، گروه و جناح خاص نیست بلکه موضوع مهم کشور است و باید همه در این عرصه نقش‌آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه دست‌اندرکاران انتخابات حافظ رای مردم هستند گفت: این ستاد در راستای صیانت از رای مردم و حقوق داوطلبان انتخابات 11 اسفند همه امکانات بکارگیری کرده است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: حضور در پای صندوق‌های اخذ رای نشان از اقتدار ایران اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha