۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85391911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ نقطه ورامین برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته شد

ورامین - ایرنا - شهردار ورامین گفت: به منظور سهولت دسترسی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به امکانات تبلیغاتی و رعایت عدالت، شهرداری ورامین ۴۰ نقطه را برای تبلیغات این افراد در مناطق پرتردد شهر ایجاد کرده است.

علیرضا مؤمنی روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روزهای منتهی به پایان سال و لزوم جلوگیری از ایجاد منظر عمومی نازیبا در ایام نوروز، شهرداری ورامین تلاش دارد تا همچون دوره‌های گذشته، مکان‌هایی را برای تبلیغات نامزدهای انتخابات در نظر گیرد.

وی افزود: شهرداری ورامین به منظور جلوگیری از نصب پوسترهای تبلیغاتی بر دیوارهای شهر که امحا و پاکسازی آن به ویژه در ایامی که شهرداری به استقبال از بهار رفته و همواره برای مدیریت شهر مشکل‌ساز است، ۴۰ نقطه را برای تبلیغات در نظر گرفته که طرفداران نامزدهای انتخابات می‌توانند آثار تبلیغاتی خود را بر روی آن‌ها نصب کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: میادین اصلی و خیابان‌های پرتردد از جمله میدان های امام، امام حسین (ع)، پلیس، مادر، ولیعصر (عج)، خیابان شهید چمران، بوستان مشاهیر و تقاطع‌های پرتردد برای تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده که توقع می‌رود که طرفداران این افراد، اقلام تبلیغاتی را فقط در اماکن تعیین شده نصب کنند.

مومنی اضافه کرد: کمیته امحاء ستاد انتخابات شهرستان ورامین با همکاری شهرداری با آغاز زمان رسمی تبلیغات فعالیت خود را آغاز و هر گونه آثار تبلیغی نصب شده بر روی دیوارها و امکانات شهری را پاکسازی می‌کند.

زمان رسمی تبلیغات انتخابات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، از ساعت ۱۲ بامداد پنجشنبه سه اسفند آغاز شده و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ادامه دارد.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha