داوطلبان نمایندگی مجلس با تخریب رقیب فضای انتخابات را آلوده نکنند

ورامین - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: نامزدهای انتخابات که برای ایجاد شور و نشاط سیاسی و جلب مشارکت مردم، وارد این عرصه شده‌اند، عبادت بزرگی را انجام داده‌اند ولی باید مراقب باشند که این عبادت را با کارهای ناثواب همچون تخریب، توهین و تهمت به دیگر نامزدها آلوده نکنند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افراد باید در جریان تبلیغات، برنامه‌های عملی خود را به مردم ارائه و از تخریب دیگران پرهیز کنند، نقد منصفانه قطعا راهگشا است ولی نباید این نقد موجب شود تا دیگر نامزدها تخریب شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: نامزدها انتخابات به طرفداران و اطرافیان خود نیز توصیه کنند تا در جریان تبلیغات، انصاف و اخلاق را رعایت نموده و زمینه را برای مشارکت و رقابت سالم همه افراد فراهم کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات حق تعیین سرنوشت افراد و فریضه‌ای الهی است که همه باید نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات در نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و ثابت می‌کند که تک تک آرای مردم که به اصل نظام به صندوق‌های رأی ریخته می‌شود در تعیین سرنوشت کشور تأثیرگذار است.

محمودی تاکید کرد: در پایان انتخابات و بر اساس خواست اراده مردم، افرادی به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری راه پیدا می‌کنند ولی در اصل، این آراء اقتدار و عزت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشد و بیش از گذشته، عزت مردم ایران را در دفاع از ارزش‌های انقلاب به نمایش می‌گذارد.

این مسئول تصریح کرد: شرکت در انتخابات حق تعیین سرنوشت افراد جامعه و تکلیف و فریضه‌ای الهی است که بر عهده همه افراد جامعه قرار گرفته است و کسی که در این رویداد مهم سیاسی شرکت نکند، در اصل حق خود را نسبت به کشور ادا نکرده است و قطعا متضرر می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین گفت: در کنار اهمیت شرکت در انتخابات، انتخاب فرد اصلح به فرموده رهبر معظم انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تمام افرادی که از سوی شورای نگهبان دارای صلاحیت نامزد شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستند، مورد تأئید می‌باشند ولی مردم باید با شناخت و درک صحیح و مشورت گرفتن از افراد دارای صلاحیت، بهترین گزینه را برای نمایندگی مردم انتخاب کنند تا مقدرات کشور به دست اصلح‌ترین افراد قرار گیرد.

محمودی با اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان و سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) گفت: جشن‌های ولادت امام زمان(عج) باید به مجالس تبیین فلسفه انتخابات و دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات تبدیل شود چرا که این نظام الهی بر اساس فرهنگ مهدویت شکل گرفته و قطعا حضور مردم در انتخابات رضایت حضرت ولیعصر (عج) را به همراه دارد.

وی ادامه داد: انتخابات تمام می‌شود و افرادی وارد مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان می‌شوند و این افراد باید بدانند که به مردم مدیون هستند و لازم است تا به وعده‌هایی که در زمان تبلیغات به مردم داده‌اند عمل کرده و همواره شاکر حضور مردم باشند و آنان را فراموش نکنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha