فراخوان ایرنا کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی برنامه‌های داوطلبان انتخابات

یاسوج - ایرنا- خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در یک اقدام بی‌سابقه با هدف ایجاد بستر مناسب برای معرفی عادلانه نامزدهای انتخاباتی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان کهگیلویه وبویراحمد دعوت می‌کند تا برای اعلام برنامه‌های انتخاباتی خود از طریق این رسانه هماهنگی‌های لازم را با ایرنا انجام دهند.

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی، به منظور پرهیز از جانبداری و رعایت عدالت برای همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به هر کدام از نامزدهای این ۲ انتخابات، فرصت برابر به مدت ۱۵ دقیقه برای تبیین برنامه‌های ملی در حوزه قانون گذاری(پنج دقیقه)، اعلام برنامه‌های محلی برای حوزه انتخابیه (پنج دقیقه) و معرفی سوابق (پنج دقیقه) داده می شود.

نامزدهایی انتخابات در سه حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه وبویراحمد و داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان که تمایل به ارائه برنامه های خود در خبرگزاری جمهوری اسلامی را دارند، می‌توانند از امروز تا پایان وقت اداری پنجشنبه سوم اسفند ماه با شماره تلفن های ۰۷۴۳۳۳۳۴۴۹۲ تماس و برای حضور در ایرنا اعلام آمادگی کنند، تا زمان تعیین شده به آنان اعلام شود.

استان کهگیلویه وبویراجمد سه کرسی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد، از این استان ۱۲۶ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۲ نفر برای انتخابات مجلس خبرگان تایید صلاحیت شده‌اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha