۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85396039
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تاکید امامان جمعه شهرستانهای تهران برحضور مردم درانتخابات/ تجلیل ازسربازان گمنام امام زمان

تهران - ایرنا - امامان جمعه شهرستانهای استان تهران با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه، خاطرنشان کردند: مردم با این حضور سرنوشت آینده خودشان را تعیین می کنند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت ورامین گفت: همه مردم با شرکت در انتخابات سهم خود را در سرنوشت کشور انجام داده و دین خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کنند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان(عج) اقامه شد اظهار داشت: حضور در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت، مستند به آیات قرآنی است و همه مردم باید با حضور در انتخابات و افزایش مشارکت، نظام اسلامی را حمایت کرد

وی با تاکید بر انتخاب افراد شایسته و اصلح گفت: باید برای رای و انتخاب خود حجت شرعی داشته باشیم، بدانیم با این رای در تمام اعمال آن فرد منتخب شریک می شویم بنابراین باید در رای دادن و انتخاب نیز دقت لازم صورت گیرد.

محمودی رعایت اخلاق در انتخابات خصوصا تبلیغات انتخاباتی را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: ایراد اتهام، غیبت و سیاه نمایی جایز نیست و قطعا باعث می‌شود عمل ثواب شرکت در عرصه انتخابات برای جلب مشارکت مردم به گناه آلوده شود.

امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: نهاد نماز جمعه شهرستان ورامین با احترام به تمامی نامزدها، از هیچ فرد و یا گروهی حمایت نکرده و به رأی مردم احترام می‌گذارد.

عدم شرکت در انتخابات مشکلات جامعه را بیشتر می‌کند

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: عدم شرکت در انتخابات چاره حل مشکلات جامعه نیست چرا که این عمل نه تنها مشکل را حل نمی‌کند بلکه به دامنه آن نیز می‌افزاید.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرچک اظهار داشت: نماینده مجلس باید قوی و کارآمد، دارای تفکر معقول، خستگی‌ناپذیر، دارای همت جهادی، بصیر و باتدبیر،اهل اجرای عدالت و حرکت در مسیر تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد تا بتواند در راستای اهداف این انقلاب گام بردارد.

وی افزود: انتخابات حق مردم و شرکت در آن وظیفه و تکلیف الهی است که باعث می‌شود اقتدار و عزت ایران اسلامی حفظ شده و بر آن افزوده شود، شرکت نکردن در انتخابات نه تنها مشکلات جامعه را نمی‌کاه که بر دامنه آن نیز می‌افزاید.

خطیب جمعه قرچک اضافه کرد:  در کنار مشارکت بالای مردم در انتخابات یازدهم اسفند، به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخاب افراد اصلح نیز از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین مردم باید با شناخت کامل و بررسی سوابق، برنامه‌ها و شاخص‌های اعتقادی بهترین فرد را انتخاب کنند.

اسماعیلی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه قرچک با اشاره به هشتم اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: دنیای امروز تشنه معنویت و تربیت سازنده است چراکه بهترین تربیت، تربیت دینی است و بهترین اندیشه، اندیشه اسلام محمدی است‌.

وی اظهار داشت: هدف انقلاب اسلامی، تحقق یافتن فطرت الهی در انسان است تا انسان غافل، به فردی هدفمند و بیدار تبدیل شود.

امام جمعه پردیس: وضعیت اقتصادی فعلی نباید مانع مشارکت در انتخابات باشد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: انتخابات فرصتی برای گزینش مسئولان لایق و حل مشکلات است و شرکت نکردن در انتخابات برای مخالفت با وضعیت فعلی اقتصاد گزینه مناسبی نیست.

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی – سیاسی نماز جمعه در جمع نمازگزاران، اظهار داشت: یکی از توصیه‌های راهبردی مقام معظم رهبری در انتخابات مشارکت بالا در انتخابات است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین گروهی که به هر طریقی با برگزاری انتخابات مخالفت می‌کنند و یا در آن خدشه وارد می‌کنند دشمنان انقلاب اسلامی و عناصر آن هستند، چراکه انتخابات به عنوان تهدیدی برای آن‎ها به حساب می‌آید در حالی که برای کشور و ملت ما یک فرصت است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به شگردهای دشمن برای رسیدن به اهداف خود، توضیح داد: استفاده از کلیدواژه‌های؛ بی‌فایده بودن انتخابات، تخلف، انتخابات غیرآزاد، انتخابات مهندسی‌شده، انتصابات به‌جای انتخابات،ایجاد دوقطبی‌های کاذب بین مردم و نظام برخی از شگردهای دشمن است.

 حسینی با اشاره به مطالبه گری های محقق شده ، توضیح داد: واگذاری ۷۰۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان اسفند ماه ، افتتاح پروژه تسویه آب اضطراری ۱۵۰ لیتر بر ثانیه به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی مخزن آب ۵۰۰۰ متر مکعبی بومهن ، بهره برداری از افزایش ظرفیت دامداری در طاهر آباد بخشی از مطالبات محقق شده است.

حضور مردم در انتخابات، امنیت آفرین و دشمن شکن است

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند امروز در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت قائم (عج) اظهار داشت: روز نیمه شعبان به نام روز سربازان گمنام امام زمان (ع) به خادمان ملت ایران در وزارت اطلاعات نامگذاری شده است؛ وزارت اطلاعات خود را به اصول و مبانی انقلاب پایبند می‌داند و حدود شرعی و قانونی را در ماموریت‌های خود رعایت می‌کند و این عمل، توصیه رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه جمعه آینده ۱۱ اسفند روز جشن و حماسه سیاسی ملت ایران در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است، افزود: همگان باید آماده شگفتی آفرینی دیگری باشیم و همه کسانی که مورد تایید شورای محترم نگهبان قرار گرفته‌اند برای ورود به مجلس صالح هستند، اما مردم دنبال اصلح می‌گردند تا بهترین و شایسته‌ترین فرد را انتخاب و راهی مجلس کنند .

حجت الاسلام فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: از نظر رهبر معظم انقلاب، نماینده اصلح کسی است که مومن، عاقل، بصیر، باهوش، مدیر، مدبر، انقلابی، قوی، خستگی ناپذیر، مردمی، اخلاق مدار، شجاع، مقاوم، ساده زیست، فساد ستیز، ضد استکبار و عدالت خواه ؛ نماینده مجلس باید به اقتصاد مقاومتی پایبند و برای حل مشکلات اقتصادی و مهار تورم و رشد تولید، برنامه مشخص و عملیاتی داشته باشد .

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: مردم از ضعف‌های اقتصادی کشور گله‌مندند و به دنبال نماینده مجلسی هستند که بتواند با کمک دیگر نمایندگان و در تعامل خوب با دولت، مشکلات اقتصادی را کاهش دهد .

امنیت امروز را مدیون خون شهدا و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان هستیم/انتخاب اصلح ریل گذاری آینده کشور را تصحیح می‌کند

امام‌جمعه شهریار از سربازان گمنام امام زمان تجلیل کرد 


حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار در خطبه های دشمن شکن و انقلابی نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت:از زمینه های شرایط لازم و ضروری برای تحقق ظهور امام زمان عج وجود یاران شایسته برای پشتیبانی از آن حضرت ومسئولیت‌های حکومت جهانی است.

وی در ادامه متذکر شد:ویژگیهای یاران امام زمان عج بر اساس روایات، ایمان عمیق و برخورداری از عقلانیت و بصیرت همچنین مانوس بودن با قرآن و اهل عبادت و تضرع
عاشق و دلباخته امام بودن است،و اینکه آنها اهل مبارزه با اهل فسق،اهل جهاد،شهادت طلب ،شجاع و دلیر هستند.

حسینی خاطر نشان کرد:امنیت و آسایش امروز ما مدیون سربازان گمنام امام زمان عج است، خدمات شایسته این عزیزان در همه عرصه ها من جمله برخورد با فساد، 
ضربه به تروریست های اقتصادی ، بازداشت تعدادی از عناصر داعش ،کشف مقداری بمب و سلاح،مقابله با اراذل و اوباش،تامین امنیت مراسمات ، مقابله با اقدامات جاسوسی و خرابکاری سرویس های اطلاعاتی بیگانه و ... گوشه ای از خدمات این بزرگواران است که قابلیت بیان دارد.

امام جمعه شهرستان شهریار با اشاره به آغاز فرایند تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس  بیان کرد :انتخابات پیش رو جشن ملی،لیلة القدر انقلاب،ایستگاه نامیدی دشمنان،۱۱ اسفند روز وحدت ملی ایرانیان ،اهمیت انتخابات،یکی از ابزارهای مهم قوت کشور انتخابات است چرا انتخابات به نوعی برنامه ریزی و  ریل گذاری آینده کشور است.

وی بیان کرد: هر کس با انتخابات مخالفت کند باجمهوری اسلامی و با اسلام مخالفت کرده است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha