۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85396145
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مردم برگزار کننده و ناظر هستند/مهندسی انتخابات شائبه دشمنان است

شهرری - ایرنا - مسئولان شهرستانهای استان تهران مردم را برگزار کنندگان و ناظران انتخابات خواندند و گفتند: مهندسی انتخابات شائبه دشمنان قسم خورده نظام و قطعا غیرممکن است.

به گزارش ایرنا، رئیس ستاد انتخابات ورامین در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: مردم برگزار کننده و ناظر بر تمامی مراحل انتخابات هستند و در این شرایط، مهندسی انتخابات که دشمنان نظام به آن دامن می‌زنند غیر ممکن است.

مردم برگزار کننده و ناظر هستند/مهندسی انتخابات شائبه دشمنان است

سید محمد زاهدی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهم اسفندماه اظهار داشت: برخی از معاندان و بدخواهان نظام شبهه مهندسی کردن انتخابات را ترویج می‌دهند در حالی که هیچ‌کس توانایی مهندسی در انتخابات را ندارد.

وی افزود: در شهرستان ورامین بیش از چهار هزار نفر از مردم در هیأت‌های اجرایی و شعب اخذ رأی فعالیت می‌کنند و خود در هیأت‌های نظارت و بازرسی فعالند و بر روند اجرای انتخابات نظارت کامل دارند از این رو، مهندسی انتخابات غیرممکن است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات، پشتیبانی کننده اجرای آن از سوی مردم هستند و در تمامی مراحل اخذ، شمارش و تجمیع آراء هیچ مسئولی حتی رئیس ستاد انتخابات نقشی ندارد.

زاهدی ادامه داد: حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات، در نظامات سیاسی دست ایران را بالاتر کرده و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش به نمایش می‌گذارد.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک تصریح کرد: امروز همه افراد جامعه باید با اقناع دیگران، سطح مشارکت را بالا ببرند، اگر هر کس بتواند، یک تا ۲ نفر دیگر را با خود پای صندوق‌های رأی آورد، قطعا شاهد حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم خواهیم بود.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

نامزدها تنها می‌توانند یک ستاد انتخاباتی در شهر دماوند داشته باشد

رئیس کمیته امحا ستاد انتخابات شهرستان دماوند گفت: کلیه ستادهای انتخاباتی که مسئولین ستاد نامزدها با ارسال نامه مکتوب به تأیید ستاد انتخابات شهرستان دماوند رسیده باشند، مجوز فعالیت خواهند داشت.

مجتبی سیری در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته دماوند افزود: از این رو، ستادهای فرعی نامزدها که تاکنون به ثبت نرسیده، به قید فوریت اقدام کنند در غیر این صورت برابر قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

رئیس کمیته امحا ستاد انتخابات شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: هر نامزد اجازه نصب یک بنر در ابتدای ستاد انتخاباتی اصلی و فرعی خود خواهد داشت وهمچین برابر تصمیم‌های اتخاذ شده، هر نامزد می‌تواند تنها یک ستاد انتخاباتی در شهر دماوند و منطقه گیلاوند داشته باشد.

وی تأکید کرد: ستاد خواهران نامزدها در صورتی که همجوار با ستاد برادران آن نامزد باشد، نصب ۲ بنر در ورودی ستادها تخلف بوده و در صورت فاصله بلامانع است.

حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

فرماندار شهریار :پیروز میدان ۱۱ اسفند مردم هستند

فرماندار شهرستان شهریار روز جمعه در نشست هماهنگی نمایندگان فرماندار گفت: پیروز میدان روز انتخابات ۱۱ اسفند را مردم است وسرنوشت کشور را مردم تعیین می‌کنند.

علیرضا فاتحی نژاد افزود: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی متوجه می شویم نگاه آرمانی نسل انقلابی بر اساس مبنای فکری و یک اندیشه والا بوده و همین نگاه منجر به شکل گیری انقلاب اسلامی گردیده که لازم است این اندیشه و نگاه به نسل کنونی نیز انتقال یابد.

وی در خصوص لزوم شبهه زدایی از مسئله انتخابات بیان کرد: رفع حتی یک شبهه از انقلاب و انتخابات تاثیرگذاریش با موشک دوربرد و تسلیحات هسته ای برابری می کند چرا که جنگ، جنگ نرم است و این موضوع باید مورد تاکید همگان قرار گیرد.

فاتحی نژاد خاطرنشان کرد: امروز جهاد تبیین نه یک وظیفه بلکه یک تکلیف است، بر عهده هر فردی که ادای دین نسبت به اسلام و انقلاب دارد، چرا که مقام معظم رهبری اعلام جهاد تبیین کرده است.

وی یادآور شد: ثبت نام کنندگان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به ادوار قبل رشد ۱۳۰ درصدی داشته و مشارکت بانوان در شهرستان شهریار ۲۰ در صد بوده که رقم چشمگیر و قابل توجهی است و نوید یک مشارکت حداکثری در شهرستان را می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha