رییس ستاد انتخابات استان تهران: توهین و بی‌احترامی کاندیداها به یکدیگر خط قرمز است

تهران‌ بزرگ - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تخریب و توهین به دیگران جهت پیشبرد اهداف و کسب آرا، از نظر قانونی، شرعی و اخلاقی صحیح نیست و کاندیداها به عنوان یک مسلمان باید به این مسایل پایبند باشند.

سیدعباس جوهری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت و جزییات انتخابات ۱۴۰۲ در این استان اظهار کرد: بر اساس قانون علاوه بر ستادهای انتخاباتی، شهرداری‌ها مکلف هستند در فضای شهری مکان‌هایی را برای استفاده کاندیداها جهت نصب پوسترهای خود بر اساس ابعادی که در قانون آمده تعبیه کنند.

وی با بیان اینکه از سوی شهرداری تهران یک هزار مکان برای نصب تبلیغات کاندیداها پیش بینی شده است، افزود: امسال حرکت بسیار خوبی در حوزه عدالت تبلیغاتی انجام شده و در مجموع ۱۰ کانال تلویزیونی در استان تهران ایجاد شده که کاندیداها می‌توانند برای تبلیغات خود از این ظرفیت استفاده کنند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران اضافه کرد: امسال از ظرفیت دستگاه‌های مختلف دولتی مانند سالن‌ها و امکاناتی که عرفا می‌توانستیم در راستای تبلیغات انتخابات استفاده کنیم، با تقسیم عادلانه توسط فرمانداران حوزه‌ها در اختیار کاندیداها قرار داده شده است.

جوهری با بیان اینکه فضای دولتی و عمومی شهر و شهرستان‌ها برای اینکه بیانات و دیدگاه‌های کاندیداها به سمع و نظر برسد کاملا مهیاست، یادآور شد: امسال جهت باشکوه‌تر برگزار شدن این رویداد ملی نسبت به انتخابات گذشته‌ فضای بسیار بازتر، بهتر و تمرینات بیشتری داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: تخریب و توهین به دیگران جهت پیشبرد اهداف و کسب آرا، از نظر شرعی و اخلاقی صحیح نیست و کاندیدا شدگان به عنوان یک مسلمان باید به این مسایل پایبند باشند.

جوهری با تاکید بر خط قرمز بودن توهین و بی احترامی کاندیداها به یکدیگر ادامه داد: در عرصه انتخابات ما مکلف به رعایت قانون هستیم، بحث توهین و تخریب دیگران در امر انتخابات نیز قطعا با پیگرد و برخورد قانونی همراه خواهد بود و هر لحظه در حال کنترل این شرایط هستیم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha