نامزد انتخابات مجلس: صادارت و واردات کالا در بنادر سه گانه آبادان باید هدفمند شود

آبادان - ایرنا - نامزد مجلس شورای اسلامی در آبادان با تاکید بر استفاده و رونق بنادر شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده گفت: صادرات و واردات کالا باید به صورت هدفمند در بنادر سه گانه شهرستان آبادان انجام شود.

محمد طاهری روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به بیانات رهبر انقلاب مشارکت بالا در انتخابات وحدت و همبستگی ملی را ایجاد و باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی افزود: با توجه به تجربیات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی در ۱۹ سال خدمت در دستگاه‌های مختلف وظیفه خود را دیدم تا به عنوان نامزده انتخابات مجلس وارد عرصه شوم و وظیفه خود را نسبت به انقلاب و کشور ادا کنم.

نامزد انتخابات مجلس: صادارت و واردات کالا در بنادر سه گانه آبادان باید هدفمند شود

طاهری بیان کرد: در صورت انتخاب شدن توسط مردم آبادان با توجه به تجربه و تحصیلات، عضویت در یکی از کمیسیون‌های بهداشت و درمان، عمران، اقتصاد و برنامه و بودجه و محاسبات را هدف‌گذاری کردم.

وی توجه به اشتغال بخش خصوصی به عنوان تنها راه غلبه بر بیکاری را یکی از برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: اشتغال در بخش دولتی محدود و حتی در صورت افزایش ظرفیت استخدام‌ها تنها افراد معدودی می‌توانند در این بخش مشغول به کار شوند و تنها راه مقابله با بیکاری در این شهرستان بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی است.

نامزد مجلس شورای اسلامی توضیح داد: اعتماد به استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در بنادر و شهرک‌های صنعتی آبادان و فعال کردن مزیت‌های مغفول مانده در این بخش می‌تواند زمینه اشتغال ده‌ها نفر را با حداقل سرمایه‌گذاری فراهم کند.

وی اضافه کرد: بنادر سه گانه آبادان، اروندکنار و چوئبده با توجه به مزیت‌های خاص نزدیکی به کشورهای خلیج فارس توانایی اشتغال ده‌ها نفر را دارند که تاکنون از این ظرفیت‌های بهره لازم برده نشده است.

طاهری گفت: احداث بازارچه‌های مرزی برای تبادل کالا در شهرهای اروندکنار، چوئبده و آبادان یکی از برنامه‌های بنده برای رونق اقتصادی و جذب گردشگر عراقی است و نزدیکی به بنادر عراق مزیت فراموش شده به حساب می‌آید.

اروندکنار پتانسیل تبدیل شده به شهرستان را دارد

نامزد مجلس شورای اسلامی در آبادان اظهار کرد: بخش اروندکنار از نظر مسافت و محرومیت مردم پتانسیل لازم برای ارتقا به شهرستان را دارد و برای تحقق این موضوع همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

وی افزود: هم اکنون بسیاری از اداره‌های دولتی در اروندکنار مستقر نیستند و مردم برای انجام کارهای اداری خود باید مسافت ۴۵ کیلومتری را طی کنند که برای بسیاری از مردم مشکل ساز شده است.

طاهری ادامه داد: آبادان سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و باید از این ظرفیت برای آبادانی بیشتر شهرستان بهره گرفت.

بخشدار اروندکنار، معاون عمرانی فرمانداری آبادان و استاد دانشگاه از سمت‌های محمد طاهری است.

آبادان سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه آبادان وخرمشهر می‌توانند با ارسال مشخصات خود به شماره ۰۹۱۶۳۳۲۷۸۷۱ برای مصاحبه حضوری تماس بگیرند.

امکان انتشار مصاحبه نامزدها تا پایان روز تبلیغات از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) فراهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha