تلاش برای اجرای عدالت و نوآوری اولویت کارها در صورت ورود به مجلس است

زاهدان- ایرنا- جوان‌ترین کاندید انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زاهدان با بیان اینکه اعتماد به جوانان باید ملاک قرار گیرد، گفت: تلاش برای اجرای عدالت و نوآوری اولویت کارهایم در صورت ورود به مجلس است.

به گزارش ایرنا، آیدین رستمی ۳۲ ساله، جوان‌ترین کاندید انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زاهدان بوده و دارای سوابق علمی و مدیریتی همچون دانش آموخته کارشناسی ارشد از کرج، مدرس دانشگاه، مشاور جوان سابق فرمانداران سیستان و بلوچستان و جوان‌ترین نامزد فدراسیون فوتبال است.

سوال: طبق قانون نماینده باید در سطح ملی برای کشور قانون تصویب کند در این رابطه به عنوان یک نماینده اگر انتخاب شدید چه اقداماتی دارید؟

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زاهدان بیان کرد: حمایت از بانوان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، پیگیری و مطالبه خدمات پایدار در حوزه اجتماعی و شهری در کمیسیون‌های مربوطه، در حوزه جوانان به رفع موانع اشتغال و استقبال از ایده‌های آنان در عرصه‌های مختلف خواهم پرداخت.

آیدین رستمی ادامه داد: مدافع عدالت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هستم تا آرامش، امید و رونق به مردم و جامعه بازگردد؛ بنابراین با هدف پیگیری موثر برای برقراری عدالت و ارائه خدمات با شعار "وحدت برای زاهدان" ورود کرده‌ام.

وی تاکید کرد: توسعه در حوزه عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و اشتغال را خواهان هستم چرا که جوان بوده و دغدغه دارم؛ بنابراین با انرژی و تمام توان وارد میدان شده‌ام تا سیستان و بلوچستان بویژه زاهدان را به سمت صنعتی شدن پیش ببرم.

نامزد دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زاهدان ادامه داد: در بحث دانش بنیان‌ها به طور جدی ورود خواهم کرد تا رتبه بالایی کسب کنیم.

تلاش برای اجرای عدالت و نوآوری اولویت کارها در صورت ورود به مجلس است

سوال: اگر در دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم زاهدان انتخاب شدید برنامه حوزه انتخابیه شما چه خواهد بود؟

وی اظهار کرد: اساسی‌ترین مشکل زاهدان حوزه خدمات شهری و مدیریت شهری است چرا که با انتخابات طایفه‌گرایی و قومگرایی اوضاعی به وجود آوردیم که در خور شأن شهروندان نیست.

رستمی گفت: در حوزه مدیریت شهری و شهرداری مشکل کمبود اعتبارات داریم پیگیر این مطالبه در صورت منتخب شدن از سوی مردم به عنوان یک نماینده در مجلس خواهم بود.

اعتماد به جوانان باید در اولویت باشد

وی بیان کرد: در حوزه حاشیه نشینی باید شورا یارها، ریش سفیدان و معتمدان را پای کار بیاوریم تا با گرفتن اعتبارات این موضوع عیان که آسیب‌های فراوانی را به دنبال دارد، ساماندهی کنیم.

باید به سمت عدالت و نوآوری پیش برویم و امکانات و تجهیزات مختص به یک خیابان و محله نباشدنامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زاهدان ادامه داد: باید نمایندگان مجلس، استاندار سیستان و بلوچستان، سایر نهادها و متولیان امن در استان پای کار باشند تا تمام نقاط حاشیه نشین استان بویژه در شهر زاهدان به سمت عدالت و نوآوری پیش برود و امکانات و تجهیزات مختص به یک خیابان و محله نباشد.

وی گفت: در حوزه شهرداری و معاونت‌ها و در حوزه اعتبارات نیز بسیار ضعیف عمل شده که متولیان باید پاسخگوی مردم باشند که چه اقدام مثبتی انجام داده‌اند.

رستمی ادامه داد: باید با انسجام، اتحاد و همدلی در کنار دولت اتفاقات خوبی بویژه در حوزه اعتبارات رقم بزنیم.

وی تاکید کرد: مردم برای یک بار هم که شده باید به جوانان اعتماد کنند، این جوانان بودند که در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشتند و در این برهه زمانی هم مشکلات با سپردن کارها به جوانان نخبه و تحصیل کرده حل و فصل خواهد شد.

تلاش برای اجرای عدالت و نوآوری اولویت کارها در صورت ورود به مجلس است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha