تیم والیبال شهرداری ارومیه رکورددار شکست ناپذیری متوالی در لیگ برتر

ارومیه- ایرنا- تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در فصل جاری، روند پرفراز و نشیبی را طی کرده ولی آن چه که بیشتر از همه در پرونده این تیم خودنمایی می‌کند، هشت بازی بدون باخت است که از قضا رکورد برد متوالی را نیز در اختیار دارد.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل ۱۴۰۲ لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، بازی ها را با سه باخت متوالی آغاز کرد و نظیر سال گذشته در قعر جدول لیگ برتر امسال قرار گرفت.

این تیم حال و روز چندان خوشی نداشت و گمان می رفت امسال با رقیب دیرینه خود، سایپا نه برای صدرنشینی که برای قرارنگرفتن در رده آخر جدول مبارزه خواهد کرد.

این تیم در نیم فصل نخست لیگ برتر روند پرفراز و نشیب خود را ادامه داد ولی بازهم این وضعیت باب دل مسوولان تیم و هواداران نبود به طوری که در اواسط نیم فصل اول، جهانگیر سیدعباسی از سرمربی گری تیم برکنار شد تا عبدالرضا علیزاده سکان هدایت تیم را برعهده بگیرد.

این لیبروی سابق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران که در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در ارومیه هم به عنوان کمک، کنار بهروز عطایی می نشست، در میان انتقاد و استقبال والیبال دوستان ارومیه ای بر سکوی مربیگری تیم والیبال شهرداری ارومیه تکیه زد.

تیم تحت هدایت علیزاده در دیدارهای باقی مانده از نیم فصل اول، سه برد و ۲ باخت به دست آورد تا در رده های نه چندان پایانی، اما نیمه دوم جدول جا خوش کند.

در هفته اول نیم فصل دوم نیز تیم شهرداری ارومیه نتوانست خواسته هواداران را برآورده کند و سه بر صفر در ارومیه مقابل این تیم شکست خورد.

اما طوفان تیم شهرداری ارومیه از هفته پانزدهم و دوم نیم فصل دوم لیگ برتر آغاز شد؛ این تیم روند شکست ناپذیری خود را از مقابل تیم فولاد سیرجان در سیرجان آغاز کرد و این تیم صدرنشین را با نتیجه سه بر یک شکست داد.

بعد از آن بود که موتور تیم شهرداری ارومیه روشن شد و تیم ها را یکی پس از دیگری شکست می داد؛ شهرداری گنبد، ایفاسرام و چادرملوی اردکان و پاس گرگان در ارومیه، سایپا در تهران، هورسان در رامسر و مس در رفسنجان یکی پس از دیگری مغلوب شاگردان علیزاده شدند.

با این بردها، تیم شهرداری ارومیه که گمان نمی رفت که به پلی آف برسد، به رده هفتم رسید و با تیم دوم جدول، فقط یک برد فاصله دارد.

البته این بردها از لحاظ دیگری نیز حائز اهمیت هستند؛ شهرداری ارومیه طولانی ترین روند شکست ناپذیری را در لیگ برتر امسال داشته است؛ این تیم هشت متوالی بازی بدون شکست بوده در حالی که فولاد سیرجان با هفت بازی متوالی و تیم های فولاد سیرجان (در مقطع دیگری از فصل) و گیتی پسند با ۶ بازی متوالی بدون شکست در رده های بعدی قرار دارند.

البته این رکوردداری در لیگ برتر امسال دست نخورده باقی می ماند زیرا تنها چهار هفته از رقابت ها باقی مانده و هیچ کدام از تیم ها طبق نتایج بازی های هفته های اخیر نمی توانند به هشت یا بیشتر بازی بدون شکست برسند و این تنها شهرداری ارومیه است که روز یکشنبه در دیدار مقابل پیکان در ارومیه و دیدارهای آتی می تواند این آمار را بهبود ببخشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha