نامزد انتخابات مجلس در مشهد: افرادی وارد عرصه شوند که تمرین خدمتگزاری کرده باشند+ فیلم

مشهد- ایرنا- نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: معتقدم باید کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که تمرین خدمتگزاری به مردم کرده باشند و پیشینه آنها این را نشان دهد.

حسن رجبی روز یکشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد افزود: من فکر می‌کنم که نماینده مجلس افزون بر این که باید صفت های خوبی داشته باشد (نامزدهای انتخابات پیش رو این صفات را داشته اند که توسط شورای نگهبان تایید شدند) باید چند ویژگی دیگر هم داشته باشد که به درد مردم بخورد و بتوانند کار جدیدی انجام دهد وگرنه بعضی از مشکلات مزمن همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: کسی که پا به عرصه انتخابات می گذارد باید ببیند که غیر از این که آدم خوبی است چه طرح و چه راه حلی برای مشکلات شهر دارد؟ آیا خود را برای خدمتگزاری آماده کرده است یا نه؟ می خواهد وکیل مردم باشد یا می خواهد امیر مردم باشد؟

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: نماینده هایی که از برملا شدن ساعت های حضورشان در مجلس هم نگرانند و اصلا دوست ندارند که مشخص شود چه هدف هایی را دنبال کرده اند و چه مسایلی را توانسته اند انجام دهند اینها نماینده هایی هستند که هیچ وقت شفاف نیستند.

رجبی افزود: یک جمعیت بسیار زیاد، حاشیه نشین شهر مشهد هستند که این افراد در خانه هایی که نه سند دارد و نه مسایل قانونی آن حل شده است زندگی می کنند که این مسایل باید حل شود.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات با بیان این که سالانه ۲۷ میلیون زائر ایرانی و سه میلیون زائر خارجی وارد مشهد می شوند گفت: اکنون تخت بستری بیمار در مشهد کم داریم که باید خیلی فوری برای این مساله چاره اندیشید.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha