نامزد حوزه انتخابیه مشهد: قانون‌گذاری کارآمد نیازمند تغییر افکار است+ فیلم

مشهد- ایرنا- نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه مشهد و کلات گفت: تاکنون گام‌های خوبی در عرصه قانون‌گذاری انجام گرفته اما قانون‌گذاری کارآمدتر نیازمند تغییر افکار در مدیریت‌های گذشته است.

علی رجبی روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خراسان رضوی افزود: اکنون افرادی در مجلس شورای اسلامی داریم که پس از چند دوره حضور اقدام خاصی را انجام نداده اند و مشکلات اساسی همچنان باقی است.

وی ادامه داد: اجرای دقیق اصل ۴۴ قانون اساسی و مفهوم خصوصی سازی یکی از مهمترین برنامه های مد نظر است، چرا که بر این باور هستیم تاکنون خصوصی سازی دقیقی انجام نشده و فقط با خصولتی سازی از این جیب به آن جیب گذاشته ایم.

نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وظیفه مجلس شورای اسلامی قانون گذاری و نظارت است اما اکنون شاهد آن هستیم که نمایندگان مجلس با وجود انجام وظایف سنگین در موضوعات دیگر نیز ورود می کنند که این اقدام نادرست است.

رجبی سامان دهی نظارت بر فضای مجازی و موضوع عفاف و حجاب و توسعه نگاه ملی به مشهد و شهرستان کلات را از مهمترین برنامه‌های خود دانست.

علی رجبی متولد مشهد و تحصیل کرده در رشته زبان و ادبیات فارسی است. وی مدرس دانشگاه در رشته فارسی، ادبیات و اخلاق حرفه‌ای است.

وی با ۳۶ ماه سابقه جبهه از رزمندگان باسابقه دفاع مقدس است و مدیر مسؤول نشریه پردیس مدیریت فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد است.

رجبی همچنین مسوولیت کانون نشریات دانشجویی بسیج دانشجویی ، معاون آموزشی بسیج دانشجویی و معاون فرهنگی سازمان بسیج مهندسین استان خراسان رضوی را برعهده دارد.

علاوه بر آن وی مدیر دایره برنامه‌ریزی و اجرای آموزش‌های سازمانی سازمان بسیج دانشجویی کشور، مدیر فرهنگی، دانشجویی، روابط عمومی و آموزش در دانشگاه‌های مشهد، معاون آموزشی پژوهشی مؤسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری‌های خراسان رضوی، عضو اصلی کمیته آموزش شورای فنی استانداری خراسان رضوی، عضو اصلی کارگروه مدیریت و توسعه شهری شورای پژوهش استانداری خراسان رضوی، مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی، معاون سرمایه انسانی و نظارت سازمان بسیج اساتید استان نیز بوده است.


تبلیغات رایگان نامزدها در ایرنا خراسان رضوی
نامزدهای علاقه‌مند برای بهره گیری از فرصت رایگان تهیه ویدئوی تبلیغاتی در ایرنا خراسان رضوی، می‌توانند در ساعات اداری با تلفن های ۰۵۱۳۷۶۸۱۰۶۱ و ۰۵۱۳۷۶۸۱۰۶۲ تماس گرفته و ضمن هماهنگی از نحوه ارائه برنامه های خود در این رسانه اطلاع یابند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی برای کسب ۱۸ کرسی نمایندگی برگزار می شود که از آن میان حوزه انتخابیه "مشهد و کلات"پنج نماینده، حوزه انتخابیه "سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد" و حوزه انتخابیه "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه" هستند هر کدام دارای ۲ کرسی نمایندگی و ۹ حوزه انتخابیه دیگر استان هر کدام یک نماینده در مجلس دارند.
در مجموع هزار و ۲۶ نفر در استان خراسان رضوی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی و هشت نفر برای نامزدی مجلس خبرگان رهبری تایید صلاحیت شده اند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha