اسلامی: برای بازی با هند تداییر لازم به بازیکنان گوشزد شده است

دهلی- ایرنا- مربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به دیدار این تیم برابر هند گفت: با آنالیز بازی قبلی این تیم با تدابیر خاصی به مصاف آنها می‌رویم.

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به گلایه برخی ملی‌پوشان نسبت به میزبانی هند تاکید کرد: سفری طولانی داشتیم و مجبور شدیم برای رسیدن به هند ۲ پرواز داشته باشیم. نماینده فدراسیون هند هم تاخیر داشت تا جابجایی از فرودگاه به هتل انجام شود. از سویی دیگر زمان ورود هم به گونه‌ای بود که بازیکنان کمی اذیت شدند اما با هماهنگی و برنامه کادر فنی بازیکنان استراحت کردند و بعد از آن یک جلسه تمرینی را در دستور کار داشتند تا آماده بازی با هند شوند.

وی ادامه داد: فردا صبح هم یک جلسه تمرین داریم تا آماده بازی با هند شویم، شناختی که ما از ماتیچ داریم باعث شده تیم هند را آنالیز کنیم، هر چند ماتیچ هم پیش از این سابقه فعالیت در ایران را داشته اما به دلیل تغییرات عمده در تیم و کادر فنی ما، خیلی از برنامه‌ها تغییر کرده و شناخت ما بیشتر از آنهاست.

اسلامی گفت: امیدواریم با آنالیزی که از بازی قبل هند داشتیم نتیجه خوبی بگیریم ضمن اینکه سرمربی تیم ملی ایران هم تدابیر خاصی برای این بازی در نظر گرفته که امیدواریم با برد همراه باشد.

وی در مورد دیدار ایران برایر قطر و برد در لحظات پایانی خاطر نشان کرد: قطر تیمی متفاوت است، آنها همیشه بازیکنان خارجی داشتند اما این بار این تعداد بیشتر شده و به فکر جام جهانی هستند. به هر حال امیدواریم در ادامه راه با تلاش و برنامه‌ریزی بهتر بتوانیم عملکرد خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha