واحدی: میزبانی هند قابل قبول نبود اما برای برد به زمین می‌رویم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال ایران با ابراز نارضایتی از میزبانی هند از رقابت‌های انتخابی پنجره اول کاپ آسیا گفت: میزبانی هند خوب و قابل قبول نیست اما ما برای برد به زمین می‌رویم.

به گزارش ایرنا، تیم ملی بسکتبال مردان ایران در دومین دیدار از خود از رقابت‌های انتخابی پنجره اول کاپ آسیا ۲۰۲۵ فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه از ساعت ۱۶ در دهلی نو مقابل تیم ملی هند قرار خواهد گرفت.

سینا واحدی درخصوص شرایط تیم ملی پیش از دومین دیدار در انتخابی پنجره اول کاپ آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل قطر را پشت سرگذاشتیم که با زحمت بازیکنان موفق به پیروزی در این بازی شدیم. پس از آن سفر طولانی تا رسیدن به هند داشتیم. اما با توجه به این که بچه‌ها از لیگ برتر و مسابقات دیگر وارد اردوی تیم ملی شدند، از نظر بدنی آماده هستند. امیدوارم فردا بازی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی در واکنش به میزان شناخت تیم ملی ایران از تیم هند، گفت: سرمربی کنونی تیم ملی هند، سرمربی اسبق ایران بود. کادرفنی چند بازی هند را به‌خوبی آنالیز کرده و تقریبا به شناخت کافی از این تیم رسیده‌ایم و امیدوارم فردا بازی خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

واحدی در ارزیابی از میزبانی هند عنوان داشت: در بدو ورودمان به فرودگاه تا رسیدن به هتل، زمان تقریبا زیادی سپری شد و فکر می‌کنم شرایط میزبانی‌شان خوب و قابل قبول نیست اما ما برای برد به زمین می‌رویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha