فیلم|نامزد نمایندگی مجلس: از ظرفیت صنعتی شهرستان ری برای ارتقای اشتغال استفاده کنیم

شهرری - ایرنا - کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری ، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر گفت: از ظرفیت صنعتی شهرستان ری برای ارتقای اشتغال استفاده کنیم.

روح الله شکری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ظرفیت خوب صنعتی شهرستان ری، اظهار داشت: ظرفیت های تولیدی و صنعتی، صنفی و خدماتی خوبی در شهرک های صنعتی شمس آباد، محمودآباد، خاوران و ولیعصردر بخش قلعه نو داریم.

وی ادامه داد: ما می توانیم از این ظرفیت ها در خصوص ارتقای اشتغال، سطح صنعت و حوزه های مختلف استفاده کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران ادامه داد: نقش فعال نماینده در کمیسیونهای مختلف مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در ارتقای وضعیت شهرستان به ویژه در حوزه صنعت دارد.

شکری با بیان اینکه شهرستان ری سالانه میزبان بیش از ۱۰ میلیون زائر است، بیان کرد: ظرفیت خوب گردشگری شهرستان در حوزه زائر و توریست قابل توجه است و با توجه به بازدید بالای توریست و گردشگر از شهرستان و آثار باستانی می توانیم برای توسعه صنعت توریست و گردشگری برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنیم و برای شهرستان دستاوردهای خوبی را رقم بزنیم.

این نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:: برای رفع مشکل اتباع غیرمجاز باید با تکیه بر بحث آمایش سرزمینی و ارتقای سطح خدمات دفاتر کفالتی برای اتباعی که شرایط حضور در کشور، استان و شهرستان را دارند برنامه ریزی شود.

وی افزود: برای اتباع غیر مجاز هم باید با هماهنگی دستگاه های امنیتی و انتظامی و از طریق وزارت کشور بحث طرد اتباع غیر مجاز در سطح شهرستان پیگیری شود.

این نامزد نمایندگی مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران توضیح داد: نماینده مجلس عضو یک کمیسیون می تواند باشد اما به عنوان عضو ناظر بدون حق رای هم می تواند در کمیسیونهای مختلف هم حضور داشته باشد ،رایزنی های مختلفی کند و در خصوص تحقق بودجه ها لوایح دولتی و در کمیسیون تلفیق نقش بسزایی می تواند داشته باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تهران ادامه داد: نماینده با استفاده از این ظرفیت مجلس برای تحقق بودجه های متناسب باپروژه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و خدماتی شهرستان ری نیز می تواند فعال باشد.

شکری با اشاره به ضرورت ارتقای سطح مشارکت مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی ما در انتخابات مجلس شورای دوازدهم ارتقای سطح مشارکت مردمی برای حضور پر شور مردم را در پای صندوقهای رای است که به واسطه این مهم لبخند رضایت بر لبان مقام معظم رهبری نقش ببندد.

وی یادآور شد: درگام دوم تلاش کنیم که رقابتی سالم با رعایت اخلاق مداری و احترام به برنامه های سایرکاندیداها و رعایت اخلاق و ادب را سر لوحه کار که در این خصوص هم اتفاقات خوب و مبارکی افتاده و فعالیت های منسجم،منظم و اخلاق مدارانه ای در سطح شهرستان در حال رقم خوردن است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تهران با اشاره به ظرفیت کمیسیونهای مجلس توضیح داد: کمیسیون امور داخلی و شوراها هم طراز با وزارت کشور هستند و مد نظر هست که بتوانیم از این ظرفیت برای ارتقای خدمات در سطح شوراهای شهر و روستا دهیاری و شهرداریهای منطقه گام برداریم و در جهت توسعه و رفاه مردم منطقه نقش آفرینی کنیم.

به گزارش ایرنا، روح الله شکری دانشجوی مقطع دکترای روابط بین الملل و مدرس دانشگاه است و هفت سال فعالیت مطالعاتی و پژوهشی در مرکز مطالعات منطقه دارد.

وی به مدت پنج سال خدمتگزار در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بوده و از سال ۹۲ به بعد در مجموعه استانداری تهران و فرمانداری ورامین و فرمانداری ویژه شهرستان ری و بخشداری های تابعه مشغول خدمت بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha