۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85398483
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بخشدار امام حسن دیلم: تمهیدات لازم برای جمع‌آوری آرا در سکوهای نفتی اندیشیده شد

گناوه - ایرنا - بخشدار امام حسن شهرستان دیلم گفت: تمهیدات و هماهنگی لازم برای جمع‌آوری آرای کارکنان شاغل بکار در سکوهای نفتی در حوزه این منطقه نفتی از طرف بخشداری اندیشیده شده است.

عبدالله درخشان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این ارتباط، آرا صندوق‌های سیار در چهار سکوی نفتی نوروز، بهرگانسر، سروش و پایانه نفتی خلیج فارس در روز یازدهم اسفند از این منطقه با استفاده از بالگرد اعزام و مستقر و جمع آوری می‌شوند.

وی بر آمادگی کامل مجریان برای برگزاری انتخابات پرشور در بخش امام حسن تاکید کرد و افزود: هفت شعبه اخذ رای در این بخش پیش‌بینی شده که سه شعبه ثابت و چهار شعبه سیار است.

بخشدار امام حسن تصریح کرد: شعب سیار در ۲۴ نقطه شهری و روستایی مستقر و آرای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را جمع آوری می‌کنند.

وی بیان کرد: تعداد عوامل اجرایی انتخابات در بخش امام حسن حدود ۹۰ نفر هستند.

درخشان از مردم بخش امام حسن درخواست کرد: با حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رای از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده و ادامه دهنده راه امامین انقلاب و شهیدان باشند.

بخشدار امام حسن گفت: همانگونه که شهدا با فدا کردن جان خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند، مردم شهید پرور این بخش با حضور در پای صندوق‌های رای از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب چهار تن برای حوزه‌های " انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، دشتستان، دشتی و تنگستان و کنگان، دیر، جم و عسلویه و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و در جوار تاسیسات مهم نفتی بهرگان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha