۸ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85398516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نامزد انتخابات مجلس از سنندج: شفاف سازی مالی نیاز اصلی امروز کشور است +فیلم

سنندج- ایرنا- «محمدبینش سبحانی» یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره گفت: شفاف سازی مسائل مالی و بودجه‌ای یکی از نیازهای کشور و به تبع استان است و در صورت انتخاب شدن به عنوان نماینده مردم، این مهم را دنبال می کنم.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در راستای فراهم کردن فرصت برابر برای نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کردستان و کمک به شناساندن بهتر آنها به مردم و اعلام برنامه‌هایشان، اقدام به مصاحبه با داوطلبان این دوره از انتخابات با موضوعات استانی و ملی کرده‌است.

محمدبینش سبحانی متولد سال ۱۳۶۶ در شهر سنندج و دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران است و افزون بر عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان و نظارت بر ساخت و ساز در زمینه کشاورزی هم فعالیت دارد.

وی دلیل اصلی نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران را شفاف سازی مسائل مالی در کشور به ویژه در استان اعلام کرد.

به منظور آشنایی و معرفی هر چه بیشتر مردم با این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفتگویی انجام دادیم که مشروح آن در ذیل می آید:

سبحانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مشکل اساسی جامعه ما نبود شفافیت به ویژه در حوزه مالی و پولی است در حالیکه مردم باید اطلاع داشته باشند چه میزان بودجه به استان پرداخت شده و در کجا هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی نماینده قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین است، اضافه کرد: معتقدم تا زمانی که مشخص نشود بودجه اختصاص داده شده به استان در کجا هزینه می شود، مشکلی حل نخواهد شد.

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: تفاوت شهرهای ما با شهرهای استانی هم چون آذربایجان شرقی و تهران چیست، که جوانان ما باید برای کار به این استان و یا پایتخت بروند.

سبحانی یادآور شد: کسی که درد مردم را کشیده باشد می تواند در راستای رفع مشکلات آنها به ویژه در حوزه معیشتی و رفاهی اقدامی انجام دهد لذا امیدوارم مردم با آگاهی و تحقیق به کاندیداها رای بدهند و فریب برخی از وعده ها را نخورند.

وی با اشاره به اینکه برای نامزدی در انتخابات هیچ گونه تسهیلات دولتی دریافت نکرده است، گفت: به پشتوانه حمایت مالی دوستان و آشنایان وارد این عرصه شده ام.

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شعار خود در این دوره از انتخابات را "اتحاد" خواند و گفت: هیچ فردی به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد لذا نیاز به حمایت جمعی در قبل و بعد از انتخابات داریم.

سبحانی با بیان اینکه عضو هیچ جریان فکری در کشور نیست و به طور مستقل عمل می کند، بیان کرد: اگر ریشه مشکلات را بشناسیم می توانیم برای آن راه حل ارائه کنیم بنابراین در گام نخست باید به آسیب شناسی و ریشه یابی مسائل بپردازیم.

در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته اند. کردستان دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

برای کسب ۲ کرسی مجلس خبرگان رهبری نیز ۴ نامزد از استان کردستان تایید صلاحیت شده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha