۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۲۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85398631
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی ساخت ۶۷۲ واحد مسکونی کارکنان ارتش در ملایر آغاز شد

همدان- ایرنا- عملیات اجرایی ساخت ۶۷۲ واحد مسکونی ویژه کارکنان ارتش در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر ملایر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی کارکنان ارتش در ملایر اظهار کرد: ما به وجود ارتش دلاور و قهرمان جمهوری اسلامی و لباس رزمی که بر تن دارند، افتخار می‌کنیم، وجود ارتش باعث دلگرمی و نقطه اطمینان مردم است.

«سلمان اسماعیلی» با بیان اینکه ارتش در کنار سپاه، فراجا و سایر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی فعالیت شبانه‌روزی دارد، افزود: ارتش جمهوری اسلامی توانسته در طول سالیان متمادی یک ارتش بزرگ و قدرتمند و یک نیروی راهبردی بلامنازع در منطقه غرب آسیا و بلکه در تراز جهانی معرفی کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز ارتش ما ارتش دهه ۶۰ و ۷۰ نیست و ناوگروه ۸۶ ارتش با عزت و افتخار پرچم عزیر ایران را سر دست می گیرد و دور دنیا را می‌چرخد، بیان کرد: ارتش قهرمان ما دزدان دریایی آمریکایی را با اشراف اطلاعاتی و تسلط عملیاتی در لحظه و ساعت مقرر در برابر چشم آمریکایی و نیروهای فرامنطقه‌ای ناتو پس می‌گیرد.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: نیروی پدافندی ارتش امروز یک دژ مستحکم و دیوار دفاعی قوی بر فراز آسمان‌های این کشور و منطقه ایجاد کرده و نیروی راهبردی دریایی، نیروی راهبردی زمینی ارتش و نیروی هوایی قهرمان یک معماری پیچیده و قدرتمند اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و دفاعی است.

اسماعیلی گفت: کسانی‌که ادعای میهن‌پرستی داشتند و به ارتش دوران طاغوت افتخار می‌کردند، به عملکرد ارتش در قبل از انقلاب مراجعه کنند، امروز اجنبی را بیرون کردیم و جوانان پرافتخار ایران همه ابعاد و نقاط دفاعی کشور را مدیریت، طراحی، اجرا و بکارگیری می‌کنند و ارتش قهرمان جانشان را برای دفاع از این مهین و ملت کف دست گرفته‌اند و هر روز آماده شهادت هستند.

وی یادآور شد: به واسطه تلاش‌های مجاهدانه ارتش چند سال است سرعت پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در ارتش و بنیاد تعاون ارتش شتاب بسیار خوبی گرفته و بالغ بر ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در حال ساخت است.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اجرای پروژه ۶۷۲ واحدی ارتش در ملایر، گفت: این پروژه امروز با تلاش و جدیت مسوولان ذیربط جزو بهترین پروژه‌های مسکن کشور و ملایر خواهد بود.

اسماعیلی با بیان اینکه آغاز عملیات ساخت این پروژه کار بسیار مهمی است که با همت جهادی اجرایی خواهد شد،اظهار کرد: دغدغه ساخت مسکن برای کارکنان پدافند هوایی همیشه وجود داشته و برای کارکنان سپاه و فراجا نیز در این شهرستان این دغدغه وجود دارد و کمک خواهیم کرد تا این مسیر برای خانه‌دار شدن طی شود.

وی با تاکید بر اینکه ما از ارتش قهرمان و نیروهای مسلح سربازی را یاد گرفتیم، خاطرنشان کرد: یکی از جلوه‌های بارز سربازی، جمعه یازدهم اسفند است که رهبر معظم انقلاب یک حکم ماموریت به همه ملت ایران دادند و باید با حضور و مشارکت حداکثری به منویات رهبری جامه عمل بپوشانیم.

اسماعیلی ادامه داد: هر رای ما یک پهپاد و موشک راهبردی و یک ناوگروه ۸۶ است و مردم با حضور در پای صندوق‌های رای و فشردن انگشت‌های خود روی ماشه‌های رای، اراده پولادین خود را به قلب دشمنان بدخواه شلیک می کنند

به گزارش ایرنا؛ ساخت ۶۷۲ واحد مسکونی ارتش از جمله کارکنان پدافند هوایی در راستای نهضت ملی مسکن در قطعات واقع در چهارراه سیدالشهدا(ع) انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha