شهرستان بَردَسکَن سه هزار نفر رای اولی دارد

مشهد-ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: ۵۶ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان بردسکن هستند که بیش از سه هزار نفر آنان رای اولی هستند.

علی اکبر چراغیان روز دوشنبه در همایش جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان دختر و پسر رای اولی شهرستان بردسکن افزود: برای دانش آموزان رای اولی دعوتنامه ای جهت مشارکت در روز یازدهم اسفند ماه ارسال شده است تا نخستین بار در انتخابات شرکت کنند و در سرنوشت سیاسی کشور سهیم باشند.

وی ادامه داد: در قالب مکاتبات انجام شده با ستاد انتخابات شهرستان برای نخستین بار ۴۵ نفر از دانش آموزان عضو طرح "میدان ۱۴ صفر ۲ " در ۵۰ درصد از شعبات اخذ رای شهری مستقر می شوند و در جریان روند رای گیری قرار خواهند گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن با بیان این که از مجموع ۲ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در شهرستان بیش از ۸۰ درصد آنها فرهنگیان هستند گفت: تمامی امکانات لازم آموزش و پرورش برای برگزاری انتخابات در اختیار ستاد انتخابات است و خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده، خانواده بزرگ آموزش و پرورش در روز انتخابات پای صندوقهای اخذ رای حضور پیدا خواهند کرد.

شهرستان بَردَسکَن سه هزار نفر رای اولی دارد

فرمانده سپاه بردسکن هم در جشن حضور رای اولی ها در انتخابات گفت: رای اولی ها به انتخابات جلوه خاصی می بخشند و شور و نشاط را در جامعه افزایش می‌دهند.

سرهنگ علیرضا جنیدی افزود: انتخابات یکی از جلوه‌های حضور دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان در عرصه‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: شاید رأی اولی‌ها تعداد زیادی نسبت به سایر افراد جامعه نباشند ولی کنشگری و اثرگذاری‌شان زیاد است و با انتخاب اصلح می‌توانند نشان دهند که به‌جز حوزه مشارکت، در انتخاب اصلح برای تاثیرگذاری صحیح و درست در آینده‌شان برنامه دارند و اقدام خواهند کرد.

مردم شهرستانهای کاشمر، کوهسرخ، خلیل آباد و بردسکن در قالب یک حوزه انتخابیه، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر "بردسکن، شهرآباد و انابد" و ۷۳ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha