ساخت استخر آموزش و پرورش بردسکن ۱۰ سال راکد مانده است

مشهد-ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: ساخت استخر سرپوشیده شنای آموزش و پرورش این شهرستان که بیش از ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی آن می‌گذرد، به خاطر کمبود اعتبارات راکد و به صورت ناتمام رها شده است.

علی اکبر چراغیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح اکنون در حد فونداسیون( پی ریزی) اجرا و اسکلت آن نیز حمل ولی هنوز نصب نشده است که تاکنون برای آن ۱۵ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی تکمیل این طرح ورزشی با توجه به ۱۷ هزار نفر جمعیت دانش آموزی بردسکن را ضروری دانست و بیان کرد: در این خصوص پیگیری‌هایی از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مکاتباتی با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس صورت گرفته است که امیدواریم در اعتبارات امسال این پروژه در ردیف طرحهای «کددار» قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن افزود: برای تکمیل این طرح دستکم ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

چراغیان گفت: امید است با مشارکت دولت و خیران در یک اقدام جهادی با تخصیص اعتبارات لازم شاهد آغاز عملیات اجرایی دوباره این طرح باشیم تا دانش آموزان شهرستان بردسکن صاحب استخر پوشیده شوند.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر "بردسکن، شهرآباد و انابد" و ۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha