۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۵۲
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85399057
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۷۵ راه روستایی مسدود شده در قزوین بازگشایی شد

۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۵۲
کد خبر: 85399057
۷۵ راه روستایی مسدود شده در قزوین بازگشایی شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: ۷۵ راه روستایی مسدود شده ناشی از بارش برف در استان بازگشایی شد و عملیات برای باز کردن ۵۴ روستای دیگر همچنان ادامه دارد.

جواد حق لطفی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جاده بویین زهرا - ساوه که از روز گذشته مسدود شده بود همچنان به علت کولاک شدید و کاهش دید مسدود است و رانندگان می توانند از آزاده راه غدیر به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تا سه روز آینده بارش برف، کولاک همراه با یخبندان را در سطح راه های ارتباطی این استان خواهیم داشت، به مسافران و رانندگان توصیه می شود تا از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

حق لطفی یادآور شد: در حال حاضر بارش برف در گردنه آوج همچنان ادامه دارد و گردنه کوهین نیز با بارش برف و کولاک مقطعی روبرو است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به اینکه متاسفانه باوجود همه هشدارهای داده شده ۹۰ درصد رانندگان شب گذشته بدون زنجیر چرخ بودند، خاطرنشان کرد: عوامل راهداری شب گذشته توانستند ۱۰۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک را کمک‌رسانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha