۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85573945
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

جاده قزوین - تنکابن به دلیل رانش کوه مسدود شد

۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸
کد خبر: 85573945
جاده قزوین - تنکابن به دلیل رانش کوه مسدود شد

قزوین - ایرنا - جاده در دست ساخت قزوین - الموت به تنکابن در کیلومتر ۳۲ به علت رانش کوه و ریزش سنگ مسدود شد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل سمیعی، بخشدار رودبار الموت شرقی روز سه شنبه در خصوص رانش کوه در مسیر جاده قزوین - الموت، اظهار کرد: رانش کوه در این جاده به انسداد مسیر اصلی منجر شده که با تدابیر بعدی کنارگذر خاکی این مسیر برای کنترل ترافیک و عبور و مرور مناسب سازی شد.

وی اضافه کرد: تا زمانی این جاده به صورت رسمی افتتاح نشده است، جاده کارگاهی محسوب می شود و مخاطرات ویژه خود را دارد و به همین جهت توصیه می کنیم مسافران تا حد امکان از هرگونه تردد در این مسیر خودداری کنند.

به گفته سمیعی، با توجه به اینکه مساله رانش با پرت شدن سنگ و حوادثی از این قبیل در مسیرهای کارگاهی متصور است، به شهروندان و به ویژه مسافران بین راهی توصیه می‌کنیم تا از هرگونه تردد غیرضروری این مسیر اجتناب ورزند.

تردد وسایل شخصی از جاده قزوین - تنکابن مجاز نیست

محمدرضا علیمی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین نیز در این رابطه اظهار کرد: جاده قزوین - الموت به تنکابن هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده، بنابراین این جاده کارگاهی محسوب شده و هرگونه تردد وسایط نقلیه شخصی از آن مجاز نیست.

وی اضافه کرد: تا زمانی که این مسیر افتتاح نشود، هیچ گونه خدماتی در آن هم ارایه نمی شود.

به گزارش ایرنا، چندی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد سنگ‌های حاشیه جاده کوهستانی قزوین - الموت در حال ریزش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha