۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۵۲
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85397933
T T
۲۸ نفر

برچسب‌ها

برف ۷۱ راه روستایی در قزوین را مسدود کرد

۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۵۲
کد خبر: 85397933
برف ۷۱ راه روستایی در قزوین را مسدود کرد

قزوین - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بارش برف که از امروز در سطح استان آغاز شده راه ارتباطی ۷۱ روستا را مسدود کرد.

جواد حق لطفی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر تمامی گردنه‌های استان از جمله قسطین لار و بهرام آباد در منطقه رودبار الموت، کوهین، هیجب، طالقان و آوج با بارش برف، کولاک شدید و کاهش دید روبرو بوده و تردد به سختی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی قزوین، تمامی نیروهای این اداره کل از شب گذشته در حالت آماده باش کامل قرار داشتند و در حال حاضر نیز عملیات برفروبی و نمک پاشی در سطح محورها و گردنه‌های استان در حال انجام است.

جاده بویین زهرا - ساوه مسدود است

حق لطفی ادامه داد: به علت کولاک شدید و کاهش دید از ساعاتی پیش جاده بویین زهرا - ساوه از سوی ۲ استان قزوین و مرکزی مسدود شده و به رانندگان نیز توصیه شده تا از محور جایگزین، یعنی آزادراه غدیر تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تاکید کرد: به رانندگان و مسافران توصیه می‌کنیم تا ضمن اجتناب از سفرهای غیرضروری، تحت هیچ شرایطی از راه‌های ارتباطی استان، بویژه گردنه‌های عبور نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha