نامزد انتخابات مجلس: وعده ای که نتوانم عملی کنم را نمی دهم + فیلم

لارستان- ایرنا- نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم با تشریح برنامه های خود در سه محور انرژی، جاده و آب گفت: بنده قول یا وعده ای که نتوانم انجام دهم نمی دهم و کارهای مختلف را نیز شروع نمی کنم که نیمه کاره رها شود و تا به سرانجام رسیدن پیگیری خواهم کرد.

حبیب الله مقصودی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا به برنامه های خود اشاره کرد و افزود: موضوع اولی که ما در منطقه بررسی خواهیم کرد و به نتیجه خواهیم رساند کمبود انرژی در منطقه است. عده ای می گویند شهرک های صنعتی را در منطقه راه اندازی و احیا خواهیم کرد واین در حالی که این شهرک ها نیاز به انرژی دارند.

مقصودی ادامه داد: یکی از راه های تامین کمبود انرژی، نیروگاه احیای سیکل ترکیبی دشت لاغر در منطقه است که در حال حاضر متوقف مانده و در برنامه کاری آینده ما خواهد بود.

وی اضافه کرد: با برطرف شدن مشکل کمبود انرژی، علاوه بر راه اندازی شهرک های صنعتی، می توان به سمت صنعتی کردن کشاورزی نیز پیش رفت که از مزایای آن افزایش صادرات و کاهش واردات و ایجاد یک بازار فروش خوب برای کشاورزان است.

مقصودی اظهار داشت: برای تبدیل شدن به قطب کشاورزی منطقه لازم است کود و سم را به قیمت تعاونی به کشاورز تحویل دهیم تا بتواند تولید خود را افزایش دهد که این در برنامه ما خواهد بود.

این نامزد انتخابات با اشاره به برنامه بعدی خود عنوان کرد: موضوع دیگر راه و جاده است. تلاش ما بر این خواهد بود که در مرحله اول، شهرستان در مسیر ترانزیتی برای رشد و رونق کسب و کار و تولید قرار گیرد. برای این کار به سراغ راه هایی که تا کنون باید با اختصاص بودجه به بهره برداری می رسیده و تا به حال نرسیده است، خواهیم رفت و جذب اعتبار خواهیم کرد.

مقصودی تصریح کرد: یکی از جاده های مد نظر ما جاده کورده است که فاقد کد اعتباری است و برای آن حتما کد خواهیم گرفت و به روند ساخت و ساز آن نیز سرعت خواهیم بخشید. از طرفی برای جاده سازی از نیروهای متخصص بومی فارغ از قومیت و مذهب استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: برنامه دیگر ما تامین آب شرب منطقه است و طبق بازدید بنده در بعضی از مناطق، حتی دو روز در هفته آب شرب ندارند. تلاش ما این است که در پروژه انتقال آب خلیج فارس به منطقه با گرفتن بودجه های لازم سرعت ببخشیم که مشکل تامین آب شهرک های صنعتی را نیز بتوانیم حل کنیم.

مقصودی با بیان اینکه این موارد خلاصه ای از برنامه هایش بوده تاکید کرد: البته اولویت های دیگر نیز وجود دارد که با نشست هایی که با معتمدین و صاحب نظران هر منطقه خواهم داشت آنها را مشخص می کنیم.

وی در پایان گفت: از مردم منطقه می خواهم که به صحنه بیایند و فرد اصلحی که از جنس خودشان باشد را انتخاب کنند. چرا که گاهی رای ندادن مساوی با رای دادن است و خود نوعی انتخاب محسوب می شود.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان فارس فرصت تبلیغات و ارایه برنامه را برای همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم کرده و تا روز چهارشنبه ۹ اسفندماه جاری(بر اساس قانون زمان تبلیغات) فرصت برای حضور همه نامزدها در این رسانه ملی وجود دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

استان فارس ۱۵ حوزه انتخابیه و ۱۸ نماینده مجلس شورای اسلامی دارد.

حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha