فرماندار جم: پایبند به اصل بی‌طرفی در انتخابات هستیم/ حضور ۲۴۰۰ رای اولی جمی

بوشهر- ایرنا - فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان جم گفت: برای نخستین بار دولت سیزدهم بطوررسمی اعلام کرده از هیچ داوطلب، گروه و جریان سیاسی در انتخابات حمایت نمی کند برهمین اساس اصل بی طرفی در شهرستان جم نیز بجد مدنظر متولیان انتخابات است.

" سید احمد احمدپور " روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در شهرستان جم تمام اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و مدیران دستگاه‌های اجرایی به جانبداری از داوطلبان برحذر و اصل بی طرفی رعایت شده است.

وی افزود: هم اینک همه ۱۲ داوطلبی که زادگاهشان شهرستان جم است و بیشتر داوطلبان حوزه انتخابیه کنگان ، دیر، جم و عسلویه ستادهای تبلیغاتی خود را در این شهرستان فعال کرده‌اند و رقابت انتخاباتی در فضایی آرام و بدون مشکل خاصی در حال انجام است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان جم یادآور شد: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تمهیدات ویژه ای از جمله نشست با معتمدین، استفاده از پتانسیل مبلیغین در ایام و مناسبت های گذشته، استفاده از تریبون ستاد نماز جمعه و حضور ۱۵ کارشناس کشوری برای تبیین ضرورت حضور مردم پای صندوق های اخذ رای برگزار شده است.

فرماندار جم: پایبند به اصل بی‌طرفی در انتخابات هستیم/ حضور ۲۴۰۰ رای اولی جمی

احمدپور ادامه داد: همچنین حضور و برگزاری نشست های داوطلبان نمایندگی در این حوزه انتخابیه نیز بر شور و نشاط انتخاباتی افزوده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان جم در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۴۰۰ نفر رای اولی دارد تصریح کرد: مکان یابی شعبه های اخذ رای و برنامه ریزی برای جمع آوری همه آرای واجدین شرایط رای انجام شده است.

احمدپور گفت: در این دوره از انتخابات ۵۶ شعبه اخذ رای شامل ۴۱ شعبه در بخش مرکزی و ۱۵ شعبه در بخش ریز پیش بینی شده است.

وی افزود: یکهزار و ۵۰۰ داوطلب شامل هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و پشتیبانی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را در شهرستان جم برعهده دارند.

فرماندار جم اظهار کرد: همه زیرساخت ها و فرایندهای انتخاباتی در این شهرستان انجام شده و آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل وجود دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار نماینده در حوزه های انتخابیه " بوشهر، گناوه و دیلم"، "دشتستان" ، "دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha