۱۲ نفر از زندانیان غیر عمد کهگیلویه و بویراحمد از بند رهایی یافتند

یاسوج- ایرنا- مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ نفر از محکومین مالی و جرائم غیرعمد با تلاش ستاد دیه در استان، کمک خیرین، شکات و شورای های حل اختلاف استان همزمان با ایام میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) از زندان های استان آزاد شدند.

علی عباس فلاحتی مطلق روز سه شنبه در این رابطه اظهار کرد: زندانیان جرائم غیر عمد بزهکار نیستند بلکه افرادی هستند که بر اثر نداری و یا محکومیت های مالی غیر عمد در مؤسسات کیفری استان بسر می برند که نیازمند کمک و مساعدت های مالی هستند.

وی افزود: با همکاری مدیریت زندان ها و تعامل و حمایت خوب رئیس کل داد گستری و مراجع قضایی سعی شده در مناسبتهای مختلف تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان ها آزاد کنیم.

مدیر عامل ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همزمان با ایام میلاد مهدی موعود (عج) و نیمه شعبان ۱۲ نفر از زندانیان با بدهی ۱۳ میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.

فلاحتی مطلق تصریح کرد: با وساطت مددکاران و اعضاء شورای حل اختلاف ستاد دیه مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از شکات آنان اخذ رضایت شده که مابقی از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده ستاد دیه به شکات پرداخت شده است.

وی بیان کرد: امید است در آستانه سال نو برای اینکه سایه پدران و سرپرستان خانواده ها بر سر فرزندان باشد با کمک خیرین و نیکوکاران زندانیانی که مجرم نیستند و به عنوان محکومین مالی و غیر عمد در زندان بسر می برند را از زندان آزاد کنیم.

وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران، ادامه داد: نیکوکاران می توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha