۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند

یاسوج- ایرنا- مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با پیگیری های ستاد دیه، اعضای شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان ها و اخذ شکات ۱۰ نفر از زندانیان محکومین مالی و جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

علی عباس فلاحتی مطلق روز سه شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: بدهی این افراد بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال بوده است که با وساطت مددکاران و اعضای شورای حل اختلاف ستاد دیه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اخذ رضایت شده و مابقی از طریق تسهیلات به شکات پرداخت شده است.

وی بیان کرد: امید است در آستانه سال نو برای اینکه سایه پدران و سرپرستان خانواده ها بر سر فرزندان باشد با کمک خیرین و نیکوکاران زندانیانی که مجرم نیستند و به عنوان محکومین مالی و غیر عمد در زندان بسر می برند را از زندان آزاد کنیم.

مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیکوکاران می توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

به گزارش ایرنا، طبق آخرین آمار حدود ۳۰۰ محکوم مالی در زندان های استان به سر می برند که امیداست با کمک خیران، رضایت شاکیان و شورای حل اختلاف این افراد از زندان آزاد شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha