۸ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85399373
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پلیس خراسان شمالی  ۲۵ تُن آرد غیرمجاز کشف کرد 

۸ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۱۳
کد خبر: 85399373
پلیس خراسان شمالی  ۲۵ تُن آرد غیرمجاز کشف کرد 

بجنورد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس استان در یک عملیات مشترک ۲۵ تُن آرد غیرمجاز کشف کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد غلامی روز سه شنبه اظهار کرد: ارزش ریالی این میزان آرد غیرمجاز پنج میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال گزارش شد.

وی افزود: متهم قصد داشت این میزان آرد را به وسیله یک دستگاه کامیون به مقصد شهرستان زابل حمل کند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان موضوع را به پلیس شهرستان زابل اطلاع دادند افزود: این کامیون در حین تخلیه بار در یک منزل شخصی مشاهده و توقیف شد.

وی اظهار کرد: در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و خودروی توقیفی به همراه بار کشف شده به تعزیرات حکومتی منتقل و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

به گزارش ایرنا، آرد و نان به عنوان قوت اصلی مردم خراسان شمالی است که بعضا از دامداری ها و یا خشکه پزی ها سر در می آورد، البته در این باره برخورد لازم با متخلفان انجام می شود.

کشف یکهزار و ۳۰۰ کیلوگرم نان خشک پیش از این در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شیروان خبرساز شده بود، این میزان نان‌ خشک شده برای عرضه به دامداران ذخیره و نگهداری می‌شد که در بازرسی‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی شناسایی و با آن برخورد شد.

همچنین پیشتر، فردی در شیروان که ماهانه ۱۰ هزار قرص نان خریداری می کرد، شناسایی و به پلیس معرفی شد.

یکهزار و ۳۱۱ واحد نانوایی در خراسان شمالی فعالیت دارند و سرانه مصرف آرد و نان در استان ۲ کیلوگرم بالاتر از میانگین کشوری است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است این استان دارای ۱۰ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، بام و صفی آباد، فاروج، گرمه، جاجرم، مانه، سملقان و راز و جرگلان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha