۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85294703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ کیسه آرد قاچاق در گرمه خراسان شمالی کشف شد 

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹
کد خبر: 85294703
۴۰۰ کیسه آرد قاچاق در گرمه خراسان شمالی کشف شد 

بجنورد-ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق توسط ماموران انتظامی در شهرستان گرمه کشف و در این زمینه یک نفر دستگیر شد. 

سردار سعید مطهری زاده روز شنبه به خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله سه میلیارد ریال برآورد شده است افزود: این میزان آرد بدون مجوز برای انتقال به تهران بارگیری شده بود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه آرد و نان به عنوان قوت اصلی مردم استان، سر از دامداری ها و یا خشکه پزی ها در می آورد، البته در این باره برخورد لازم با متخلفان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کشف یکهزار و ۳۰۰ کیلوگرم نان خشک پیش از این در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شیروان خبرساز شده بود و این میزان نان‌ خشک شده برای عرضه به دامداران ذخیره و نگهداری می‌شد که در بازرسی‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی شناسایی و با آن برخورد شد.

همچنین پیشتر، فردی در شیروان که ماهانه ۱۰ هزار قرص نان خریداری می کرد، شناسایی و به پلیس معرفی شد.

اکنون یکهزار و ۳۱۱ واحد نانوایی در خراسان شمالی فعالیت دارند و سرانه مصرف آرد و نان در استان ۲ کیلوگرم بالاتر از میانگین کشوری است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است این استان دارای ۱۰ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، بام و صفی آباد، فاروج، گرمه، جاجرم، مانه، سملقان و راز و جرگلان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha