ثبت احوال تایباد برای شرکت در انتخابات یک روزه شناسنامه صادر می کند

تایباد- ایرنا- رییس اداره ثبت احوال تایباد گفت: صدور و تحویل شناسنامه برای افراد واجد شرایط رای دادن در این شهرستان یک روزه انجام می شود.

محمدرضا اسحاقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری در این رویداد سیاسی، افراد با سن بیش از ۱۸ سال این منطقه که مدارک هویتی آنها دچار مشکل شده است و نمی توانند رای دهند می توانند با مراجعه به اداره ثبت احوال این شهرستان یک روزه رفع نقص کنند.

وی ادامه داد: تحویل کارت هوشمند ملی و تایید شماره آن از دیگر خدماتی است که در بازه زمانی مانده به انتخابات به متقاضیان برای شرکت در این عرصه داده می شود.

رییس اداره ثبت احوال تایباد با اشاره به این که طی سه روز مانده به انتخابات ساعت کاری اداره ثبت احوال تایباد افزایش یافته است اظهار کرد: برای ارائه خدمات بیشتر به افراد با سن ۱۸ سال و بیش از آن و حضور آنها در پای صندوقهای اخذ رای، فعالیت کاری ثبت احوال این شهرستان همه روزه از ساعت هفت صبح تا ۱۶ بعد از ظهر ادامه دارد و در روز جمعه هفته جاری نیز تا پایان انتخابات خدمات ارائه می کند.

اسحاقی افزود: هم اکنون صف صدور و تحویل شناسنامه در شهرستان تایباد وجود ندارد و در این منطقه روزانه به طور میانگین ۲۵ شناسنامه جدید برای افراد ۱۸ سال صادر می شود.

وی اضافه کرد: همزمان با برگزاری انتخابات در روز جمعه، دفتر پیشخوان اداره ثبت احوال تایباد واقع در میدان ایثارگران دایر است.

حدود ۹۰ هزار نفر در شهرستان تایباد با جمعیت ۱۴۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

شهرستان تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد، به همراه شهرستان های تربت جام، باخرز و صالح آباد به صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha