نامزد انتخابات مجلس: بنرهای پر زَرق‌وبرق در انتخاب آگاهانه مردم تاثیری ندارد

تهران بزرگ - ایرنا - یک نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد معتقد است که چاپ و نصب بنرها و تبلیغات پر زرق و برق در انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو تاثیری ندارد.

به گزارش ایرنا، حمید قدیمی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا از تشکیل ائتلاف ۱۵ نفره به نام «مشق» در سه شهرستان ملارد، شهریار و شهر قدس خبر داد و گفت: ائتلاف مشق برای این تشکیل شده که با کنار گذاشتن منافع فردی و شخصی داوطلب اصلح و مورد نظر جمعی را معرفی کند.

به گفته این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در این راه مهم و در راستای مشارکت بیشتر و پرهیز از تبلیغات پر زرق و برق که هزینه‌های زیادی به مردم تحمیل می‌کند و مورد تخریب محیط زیست می‌شود، پیام خود را از طریق فضای مجازی به گوش مردم خوب شهریار، قدس و ملارد می‌رسانم.

وی با بیان اینکه بدلیل احساس وظیفه داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم شدم تا خود را در معرض رای مردم قرار دهم، ادامه داد: رای آگاهانه و توام با شناخت می‌تواند آینده خوبی برای این سه شهرستان بدنبال داشته باشد.

قدیمی تاکید کرد: اطمینان داریم این بنرهای رنگارنگ که با هزینه‌های زیاد از سوی برخی کاندیداها در سطح شهرها نصب شده به هیچ عنوان نمی‌تواند بر انتخاب درست و آگاهانه مردم داشته باشد.

این داوطلب مجلس شورای اسلامی یادآور شد: منتظر اخبار خوب از ائتلاف مشق در روزهای آینده باشید.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان تهران فرصت تبلیغات و ارایه برنامه را برای همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم کرده و تا روز چهارشنبه ۹ اسفندماه جاری(بر اساس قانون زمان تبلیغات) فرصت برای حضور همه نامزدها در این رسانه ملی وجود دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بطور همزمان ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha